    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Głośniki do komputera
    Date: Tue, 28 Jan 2014 02:07:43 +0100

    W dniu 2014-01-27 19:28, JoteR pisze:

    > A czemu przedpiśca proponował zakup wieży, a nie samych głośników?
    > Podpowiedź: podłączanie samych głośników bezpośrednio do karty w komputerze
    > to ogólnie słaby pomysł.

    > Nie, bo to
    > a) niehigieniczne
    > b) niebezpieczne.

    Dlaczego? Do mojej miniwieży Philips kable wychodzą z głośników i
    końcówki (trzeba obskubać kawałek plastiku tych kabli i same druciki
    wtyka się do miniwieży (prawy głośnik, lewy głośnik). Miałam przedłużane
    kable, bo głośniki stoją pod sufitem i kable były za krótkie. Pięknie
    gra już ładnych pare lat, tylko laser od płyt padł. Już raz mnie
    oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 zł za naprawę, lasera
    mi złodzieje nie wymienili. Po dwóch dniach znowu ścieżki zaczęły
    przeskakiwać. Już nigdy nie dam się oszukać pomocnym fachowcom Aliora i
    Aliorowi.

    --
    animka