-
Data: 2011-05-17 12:31:08
Temat: Re: Głośne uzbrajanie alarmu.
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-05-17 11:45, MZ pisze:
> W dniu 2011-05-17 11:25, elmer radi radisson pisze:
>
>> A halas silnikow i ruchu nie powinien przypadkiem Ci przeszkadzac
>> bardziej?
>>
>> Raczej ciezko tez spodziewac sie, ze ludzie beda przerabiac stare
>> instalacje a co do sankcji to chyba jedynymi opisanymi w takich
>> normatywach jest utrata homologacji przez producenta.
>> http://live.unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/
wp29regs/r097r1e.pdf
>>
>> Wiec raczej chodzi jedynie o to by nie wprowadzac na rynek takiego
>> nowego wyposazenia.
>
> Ale chwila moment, gdzie jest powiedziane że NIE MOŻE być używana
> sygnalizacja dźwiękowa uzbrojenia i rozbrojenia alarmu?
>
> Odpowiednie paragrafy tego dokumentu mówią o uzbrajaniu i rozbrajaniu
> dokładnie tyle:
>
> 6.9.1. To provide information on the status of the VAS (set, unset,
> alarm setting period,alarm has been activated), optical displays inside
> and outside the passenger compartment are allowed. The light intensity
> of optical signals installed outside the passenger compartment shall not
> exceed 0.5 cd.
> 6.9.2. If an indication of short-term "dynamic" processes such as
> changes from "set" to "unset" and vice versa is provided, it shall be
> optical, according to paragraph 6.9.1.
> Such optical indication may also be produced by the simultaneous
> operation of the direction indicators and/or passenger compartment
> lamp(s), provided that the duration of the optical indication by the
> direction indicators does not exceed 3 seconds.
>
>
> I to zasadniczo wszystko w tym temacie. Angielski język trudna język,
> ale "it shall be optical" nie oznacza "może/musi/powinno być wyłącznie
> optyczne".
Pewnie "trudna", ponieważ w języku prawniczym "shall" jak najbardziej
oznacza nakaz. Przekonywać na siłę nie zamierzam i nie jest to moim
celem.
> Dlatego nadal proszę kolegę który zapoczątkował wątek o podanie
> konkretnego zapisu, gdzie w prost jest zabroniona sygnalizacja dźwiękowa.
Po co dublować zapisy?
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.11 12:35 z
- 17.05.11 12:39 elmer radi radisson
- 17.05.11 12:40 d...@o...eu
- 17.05.11 12:48 MZ
- 17.05.11 12:59 MZ
- 17.05.11 13:02 MZ
- 17.05.11 13:08 d...@o...eu
- 17.05.11 13:16 d...@o...eu
- 17.05.11 13:15 MZ
- 17.05.11 13:22 d...@o...eu
- 17.05.11 13:37 MZ
- 17.05.11 15:21 MMS
- 17.05.11 16:49 Wmak
- 17.05.11 21:29 Artur Maśląg
- 17.05.11 21:31 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-10 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-10 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-01-10 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-10 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => International Freight Forwarder <=