  • Data: 2011-05-17 11:52:15
    Temat: Re: Głośne uzbrajanie alarmu.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 11:44, d...@o...eu pisze:

    > No przecież podałem.

    Oł ryli?:) Bo wg mnie podałeś, jak kolega poniżej, tylko nazwę
    dokumentu, w którym brak zapisu o "nielegalności" powiadomienia
    dźwiękowego o uzbrojeniu i rozbrojeniu alarmu. W wiadomości obok
    zacytowałem Ci nawet konkretny zapis dotyczący uzbrajania (set) i
    rozbrajania (unset) alarmu (VAS).

    > Jeśli alarm załączany jest tak jak masz ty, to nie masz atestu na terenie UE i
    > nie powinieneś go nie tylko używać ale i montować. Nie wiem jak jest ze
    > sprzedażą. Nie mniej jednak jak ci zwędzą samochód, to ubezpieczyciel może się
    > odwołać do braku atestowanego zabezpieczenia.

    No coś Ty?:) to w te pędy muszę oskarżyć ASO, że sfałszowało
    homologację. Tak samo chyba pociągnę do odpowiedzialności
    ubezpieczyciela, że na podstawie tej homologacji (wyraźnie zaznaczone w
    polisie AC że alarm homologowany zgodny z itd). zawarł ze mną umowę. A
    tak serio to nadal czekam na konkretny zapis o ZAKAZIE stosowania
    powiadomienia dźwiękowego równolegle ze świetlnym.

    --
    MZ