  • Data: 2010-06-08 12:54:01
    Temat: Re: Gliwice-Świnoujście
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Robert_J pisze:

    > Ale spokojna, relaksująca jazda - bezcenna ;-)

    jazda autostrada jest nudna jak flaki z olejem :)
    Jak jest _dobra_ alternatywa (*) z reguly wybieram tzw. trase widokowa,
    z ktorej moge sie zatrzymac, cos zwiedzic jak sie rzuci w oko, etc.

    Co innego jak sie spiesze i zalezy mi na jak najszybszym przebyciu z
    punktu A do B. Nie wiemy jak to ma sie z osoba, ktora ten watek zalozyla.

    (*)dobra alternatywa to taka, ze nie musze pchac sie przez centrum
    miasta, lub wiem, ze na danej trasie rzadko powstaja korki a jest
    urokliwa (cokolwiek przez to rozumiesz).

    --
    pozdr
    Adam (AL)