  • Data: 2010-06-08 14:48:58
    Temat: Re: Gliwice-Świnoujście
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jakbys bardzo chcial, to watpie zebys osiagnal ..

    W Polsce faktycznie nierealna. Parę razy jadąc nocą nawet
    nie udało się uzyskać nawet zbliżonej :-)

    > ale skad dokad taka srednia ?

    Z Krakowa do Szczecina przez Niemcy. I bez szaleństw,
    normalna jazda...

    > Bo Legnica Szczecin - 430km autostradami, 3h42m przy
    > sredniej 115.
    > Zeby ten czas wyrobic po polskiej stronie trzeba by
    > sredniej 83km/h - na taka trzeba popracowac, ale 75km/h
    > daje tylko 20-30 minut dluzej.

    Oczywiście arytmetycznie rozumowanie bez zarzutu. Dlatego
    powtarzam raz jeszcze że to rzecz gustu. Ja gdybym jechał
    nad morze to chciałbym bezstresowo pokonać ten odcinek.
    Gdybym wybierał się na wycieczkę krajoznawczą to inna
    rozmowa, ale z reguły jadąc taki kawałek jedziesz na jakiś
    urlop, więc sama droga i jej uroki są rzeczą drugorzędną.
    Przynajmniej dla mnie, ja chcę ją szybko pokonać :-).

    > Albo i nie, bo dochodzi tankowanie :-)

    Na szczęscie nie muszę ;-)

    > W dodatku nie taka bezcenna, tylko w tym przypadku
    > wymiernie droga :-)

    Tak, jadąc przez P. spalę 5,0, a przez N. może 5,5...

    Dokładnie ;-)))