  • Data: 2010-06-08 14:30:03
    Temat: Re: Gliwice-Świnoujście
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w
    > Brat bliźniak "poległ" z Smoleńsku ;-))))

    Taa, bylismy jedynym krajem ktory mial backup prezydenta, i nie
    skorzystalismy :-)

    > A skąd wiem? Bo żeby osiągnąć średnią 115 w Polsce musiałbym
    > przepisy łamać prawie wszędzie :-)). Pomijając same mandaty to
    > jest to co najmniej beztroskie...

    Nawet jakbys bardzo chcial, to watpie zebys osiagnal .. ale skad
    dokad taka srednia ?

    Bo Legnica Szczecin - 430km autostradami, 3h42m przy sredniej 115.
    Zeby ten czas wyrobic po polskiej stronie trzeba by sredniej
    83km/h - na taka trzeba popracowac, ale 75km/h daje tylko 20-30
    minut dluzej.
    Albo i nie, bo dochodzi tankowanie :-)

    > Ale spokojna, relaksująca jazda - bezcenna ;-)

    Tez nuzaca. Jedziesz, jedziesz i nic sie nie dzieje, a do celu
    ciagle daleko :-)
    W dodatku nie taka bezcenna, tylko w tym przypadku wymiernie droga
    :-)

    > Zresztą po co ta cała dyskusja, Kolega dostał informacje i zrobi
    > jak zechce. Ani Ty mnie nie przekonasz do jazdy polskimi drogami
    > zamiast niemieckimi, ani ja Ciebie do działań odwrotnych ;-))).

    Ja jestem otwarty, tylko w tym przypadku to jest imo nieoplacalne.
    No ale zalezy na czym komu bardziej zalezy - 20 minutach, 100zl,
    mozliwosci poszalenia, czy pokazaniu dziecku jak prom wyglada ..

    J.