  • Data: 2010-06-08 15:29:04
    Temat: Re: Gliwice-Świnoujście
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hule7s$cs0$1@news.onet.pl...
    > W Polsce faktycznie nierealna. Parę razy jadąc nocą nawet nie
    > udało się uzyskać nawet zbliżonej :-)

    > Z Krakowa do Szczecina przez Niemcy. I bez szaleństw, normalna
    > jazda...

    Ale wtedy wariant krajowy 310km w 2h20 plus 310km w 4h =
    620km w 6h20m = 97km/h sredniej. I to nawet bez zbytniego
    pospiechu.

    > Oczywiście arytmetycznie rozumowanie bez zarzutu. Dlatego
    > powtarzam raz jeszcze że to rzecz gustu. Ja gdybym jechał nad
    > morze to chciałbym bezstresowo pokonać ten odcinek.

    wylaczasz ambicje, wlaczasz lagodna muzyczke, ustawiasz sie za
    tirem i jedziesz te 70-90 absolutnie bezstresowo, spieszy ci sie
    gdzies czy co ? :-)

    > Tak, jadąc przez P. spalę 5,0, a przez N. może 5,5...

    Ze srednia 115 ? Pogratulowac auta ..

    J.