    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gliwice-Świnoujście
    Date: Tue, 08 Jun 2010 11:14:50 +0200

    Robert_J pisze:

    > Nie wiem, albo ja mam takie szczęście, albo Wy pecha. Jechałem wielokroć
    > i ZAWSZE było szybciej i bez żadnych korków :-).

    > Fakt, dłuższa o ok. 80 km. Ale nie musisz bać się FR w każdej wiosce,
    > wyjeżdżających z pól rolników itp. niespodzianek ;-). Każdy wybiera to
    > co lubi ;-))

    ja wybieram ekonomiczna i szybsza - czy;li przez PL

    Wyjazd z TarnGor - czyli najblizej do A4 i potem za Legnica na polnoc.
    Miesiac temu jechalem do Rewal'a, czyli 100km za Szczecin i trasa ponad
    650km zajela spokojnie 7.5 godz. po stronie PL. Przy czym jechalem
    spokojnie, nie spieszac sie bo wyjazd czysto weekendowy = nie naginajac
    przepisów. Srednia wg komputera jak pamietam wyszla ok 90km/h.

    Trasa przez Niemcy wg nawigacji wyszlaby ok 770km (z TG do Rewala) i
    zajelaby ponad 8 godzin (no chyba, ze w Niemczech dasz w rure na maxa,
    to nadgonisz kosztem wiekszego spalania - a i nie wiadomo, czy nie
    wbijesz sie w jakis korek - to wtedy wyjdzie i dluzej i drozej)

    --
    pozdr
    Adam (AL)