eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGlazura na tarczach hamulcowychRe: Glazura na tarczach hamulcowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Date: Tue, 18 Jul 2017 00:46:15 +0200
    Organization: If IQ lesser or not equal, then fuck off :]
    Lines: 105
    Message-ID: <okjeoe$u7g$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ok81g7$5a0$1@dont-email.me> <oka3pq$j9q$1@mx1.internetia.pl>
    <okd5q7$nev$1@dont-email.me> <okdujv$nsq$1@mx1.internetia.pl>
    <oke3q4$nil$1@dont-email.me> <oke85k$g7k$1@mx1.internetia.pl>
    <okeee4$87i$1@dont-email.me> <okf959$3jn$1@mx1.internetia.pl>
    <okha4v$6d6$2@dont-email.me>
    Reply-To: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-203-55.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1500331598 30960 78.10.203.55 (17 Jul 2017 22:46:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jul 2017 22:46:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610596
    [ ukryj nagłówki ]

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4v$6d6$2@dont-email.me

    >>>> A ty o jakim lodzie myślałeś?
    >>> Dobrze wiesz że o tym samym co Ty :-))
    >> Ciekawe. Wiesz jak widać lepiej od piszącego co ma na myśli,
    >> to po co w ogóle dyskutujesz, wiedząc lepiej?
    > Bo Cię lubię i nie chcę abyś się czuł samotny jak Ci nie odpiszę :-P

    Oj kretynie #miszczu samolubie/appleonanisto/egocentryku z płaczem do polskiej
    społeczności :) To ja Ci odpisuję bo nie masz nawet mikrometra wiedzy, jesteś
    pozbawiony logiki a fizyka (dla dzieci) to cię jakoś ominęła, łącznie z inteligentym
    myśleniem :)

    Generalnie mam to w głębokiej dupie ale wyobraź sobie (nie wiem czy potrafisz, bo
    jednak nie zauważasz/widzisz/nie dałeś żadnego dowodu), że na grupie są czytlnicy,
    którzy mają megaubaw z twoich wypocin :D

    >>> Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok.
    >>> Ja po prostu nie muszę się stosować do Twoich sugestii, prawda?
    >> Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz
    >> przecież :) nawet werbalnej :)
    > Dokładnie. Mogę i to lubię.

    Może też "rodzyny" wybierasz podczas spotkania i smakujesz? :)


    >>> Na tokarza do fabryki się nie wybieram...
    >> To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy.
    >> Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie
    >> to dlaczego?
    > Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy.

    ROTFL. Dokładnie tak samo jak na kluczach calowych umieścił napis "Universal"

    Do dzisiaj znajomi mechanicy, jak wspomnę twoje "dyrdymały" to mają taki polew, że
    imadło ze śmiechu się odkręca od stołu :D
    Według ciebie napis "Universal" na kluczu CALOWYM odnosi się do tego że jest on
    uniwersalny również do śrub metrycznych :D. Większego #głupizną stwierdzenia dawno
    nie czytałem...no ale skoro mieszkasz wśród okupantów mądrych Indian, to wcale się
    nie dziwię :) Gdybyś spytał jednak Indian, to pewnie by ci wskazali prawidłową #patch
    w tym gąszczu :)

    > Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm.

    OJOJOJO, debilku, to są minimalne zużycia a nie minimalne do toczenia :D
    Znów pomyliłeś (jak zwykle) zrozumienie problemu, czego wyraz dałeś nie jeden raz.

    >> Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej
    >> tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz
    >> podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i
    >> porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja.
    >> Zamiast pierdolenia przez kilka dni na grupie, bierzesz suwmiarkę, katalog
    >> i odpowiedź masz w 5 minut. Napieraj.
    > Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-)

    Ty jesteś OPÓŹNIONY w rozwoju :)
    Wyjaśnię jednak ale nie wiem czy wiedzę przyswoisz, czego dotąd nie okazałeś (brak
    odpowiedzi po rzeczowych wyjaśnieniach w innym wątku). Kiedy tarcze hamulcowe, są
    zardzewiałe, mają wżery i są zużyte, każdy, mający wiedzę tokarz nie będzie ich
    przetaczał do wymiaru minimalnego, który jest wymiarem ZUŻYCIA a nie toczenia.
    Dlaczego?
    Otóż, stocznie tarcz, wymaga również stoczenia "RANTU"
    (https://pl.wikipedia.org/wiki/Rant) który w tym przypadku ma MEGAZNACZENIE w
    procesie masy tarczy (odprowadzanie ciepła/nagrzewanie) a zarazem jej usztwnienia w
    przypadku przegrzania. Stocznie rantu, pozbawia tarczę FIZYCZNEGO usztywniacza co
    powoduje jej wypaczanie ( https://sjp.pwn.pl/sjp/wypaczyc;2540052.html ) i prowadzi
    do bicia tarcz.

    Teraz w spokoju możesz już nie odpowiadać i wypierdalać wzbogacony o następny promil
    wiedzy :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: