eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGlazura na tarczach hamulcowychRe: Glazura na tarczach hamulcowych
  • Data: 2017-07-18 03:10:41
    Temat: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4v$6d6$2@dont-email.me
    >
    >>>>> A ty o jakim lodzie myślałeś?
    >>>> Dobrze wiesz że o tym samym co Ty :-))
    >>> Ciekawe. Wiesz jak widać lepiej od piszącego co ma na myśli,
    >>> to po co w ogóle dyskutujesz, wiedząc lepiej?
    >> Bo Cię lubię i nie chcę abyś się czuł samotny jak Ci nie odpiszę :-P
    >
    > Oj kretynie #miszczu samolubie/appleonanisto/egocentryku z płaczem do
    > polskiej społeczności :)

    Jakim płaczem? Znowu za dużo wypiłeś i masz pijackie urojenia? Białe
    myszki? Pszemol płacze? :-)

    > To ja Ci odpisuję bo nie masz nawet mikrometra wiedzy, jesteś pozbawiony
    > logiki a fizyka (dla dzieci) to cię jakoś ominęła, łącznie z inteligentym myśleniem
    :)
    >

    To daruj sobie, bo problem tu na grupie rozwiązaliśmy już wspólnie dawno
    temu, zanim się tu pojawiłeś ze swoimi bluzgamj :-)


    > Generalnie mam to w głębokiej dupie ale wyobraź sobie (nie wiem czy
    > potrafisz, bo jednak nie zauważasz/widzisz/nie dałeś żadnego dowodu), że
    > na grupie są czytlnicy, którzy mają megaubaw z twoich wypocin :D

    Do usług :-) Śmiech to zdrowie!
    A jak ja się czegoś jeszcze przy okazji dowiem to super!

    >>>> Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok.
    >>>> Ja po prostu nie muszę się stosować do Twoich sugestii, prawda?
    >>> Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz
    >>> przecież :) nawet werbalnej :)
    >> Dokładnie. Mogę i to lubię.
    >
    > Może też "rodzyny" wybierasz podczas spotkania i smakujesz? :)
    >
    Pyszne są! Twoje też są takie słone?

    >>>> Na tokarza do fabryki się nie wybieram...
    >>> To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy.
    >>> Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie
    >>> to dlaczego?
    >> Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy.
    >
    > ROTFL. Dokładnie tak samo jak na kluczach calowych umieścił napis "Universal"
    >

    Dokładnie tak!

    > Do dzisiaj znajomi mechanicy, jak wspomnę twoje "dyrdymały" to mają taki
    > polew, że imadło ze śmiechu się odkręca od stołu :D

    Może Ci na nogę spaść, i będziesz dopiero płakał, uważaj!

    > Według ciebie napis "Universal" na kluczu CALOWYM odnosi się do tego że
    > jest on uniwersalny również do śrub metrycznych :D. Większego #głupizną
    > stwierdzenia dawno nie czytałem...no ale skoro mieszkasz wśród okupantów
    > mądrych Indian, to wcale się nie dziwię :) Gdybyś spytał jednak Indian,
    > to pewnie by ci wskazali prawidłową #patch w tym gąszczu :)

    Patch? Jesteś pewny? :-) Może Ci chodziło o Path? :-) Ale polew!

    >> Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm.
    >
    > OJOJOJO, debilku, to są minimalne zużycia a nie minimalne do toczenia :D
    > Znów pomyliłeś (jak zwykle) zrozumienie problemu, czego wyraz dałeś nie jeden raz.

    To są minimalne rozmiary z którymi można założyć klientowi na samochód i
    posłać go do domu.

    >>> Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej
    >>> tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz
    >>> podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i
    >>> porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja.
    >>> Zamiast pierdolenia przez kilka dni na grupie, bierzesz suwmiarkę, katalog
    >>> i odpowiedź masz w 5 minut. Napieraj.
    >> Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-)
    >
    > Ty jesteś OPÓŹNIONY w rozwoju :)
    > Wyjaśnię jednak ale nie wiem czy wiedzę przyswoisz, czego dotąd nie
    > okazałeś (brak odpowiedzi po rzeczowych wyjaśnieniach w innym wątku).
    > Kiedy tarcze hamulcowe, są zardzewiałe, mają wżery i są zużyte, każdy,
    > mający wiedzę tokarz nie będzie ich przetaczał do wymiaru minimalnego,
    > który jest wymiarem ZUŻYCIA a nie toczenia. Dlaczego?

    :-)

    > Otóż, stocznie tarcz, wymaga również stoczenia "RANTU"
    > (https://pl.wikipedia.org/wiki/Rant) który w tym przypadku ma
    > MEGAZNACZENIE w procesie masy tarczy (odprowadzanie ciepła/nagrzewanie)
    > a zarazem jej usztwnienia w przypadku przegrzania. Stocznie rantu,
    > pozbawia tarczę FIZYCZNEGO usztywniacza co powoduje jej wypaczanie (
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/wypaczyc;2540052.html ) i prowadzi do bicia tarcz.

    Nie mam żadnego rantu na swoich tarczach.
    Pokazać Ci?
    Ale jak tak go lubisz to ustaw sobie nóż na tokarce aby rancik ominąć i go
    nie ściąć :-)))



    > Teraz w spokoju możesz już nie odpowiadać i wypierdalać wzbogacony o
    > następny promil wiedzy :)
    >

    ... dziękuję Wuju Niepytany :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: