  • Data: 2017-07-13 20:33:07
    Temat: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze nie spotkalem.

    A zajmujesz się naprawą hamulców w samochodach?

    Bo jestem pewny, że ładna, młoda ekspedientka z pobliskiego sklepu
    spożywczego gdzie lubię robić zakupy i się do niej uśmiechać też się nigdy
    z glazurą na tarczach hamulcowych nie spotkała :-)))

    Prędzej już spotkala się z glazurą na patelni :-)))

    > I co - slabo hamuja ?

    Oczywiście że słabo.

    Zamiast się klocki na tarczach ścierać jak to zwykle robią one się teraz
    ślizgają po glazurze.

    > Tarczy dlugo mozna nie wymieniac :-)
    > http://www.hamulce.net/kolekcja-tabela.html

    Tak - widziałem te obrazki :-) I dlatego nie rzucam się na wymianę moich
    tarcz bo wyglądają jak nowe, gdyby nie ta warstwa nierównej glazury na
    powierzchni...

    >>> 3M robi takie tarcze ścierne do użycia na wiertarce:
    >>> http://www.3m.com/3M/en_US/company-us/search/~/3M-Ro
    loc-Brake-Rotor-Surface-Conditioning-Disc-Starter-Pa
    ck?N=5002385+3293194156&rt=rud
    &rt=rud

    > To wlasnie w liceum ucza jakie sa rozne postacie tlenkow aluminium.
    > W technikum tez ... ale chemicznym :-)

    No to sobie inną wymówkę muszę wymyśleć na to że tej nazwy zapomniałem :-))

    > a tak w ogole - nie sa to jakies "ceramiczne" tarcze ?

    Nie. Są całkiem normalne, odlew stalowy, wentylowane z przodu,
    niewentylowane, cieńsze z tyłu.

    A robi się ceramiczne tarcze hamulcowe do aut? O klockach ceramicznych
    słyszałem, ale tarcze?? Może gdzieś do wyścigów tylko, nie na ulice....