  • Data: 2017-07-14 04:08:10
    Temat: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ok8epf$oii$1@dont-email.me...

    > Owszem, te kółka ścierne są do niwelowania cylindrycznych rowków po
    > tokarce. Tokarce, której się używa do przetoczenia używanych tarcz przed
    > założeniem nowych klocków. Są też takie tokarki do tarcz, których używasz
    > do tarcz wciąż zamontowanych na kołach - toczysz kręcąc tarczą na łożysku.
    >
    > Wiem, że materiał z jakiego robi się tarcze hamulcowe jest bardzo twardy.
    > Stąd moja nadzieja, że te kółka ścierne poradziłyby sobie też z glazurą,
    > choć może się okazać, że glazura twardsza od stali w tarczach... nie wiem,
    > dlatego pytam czy ktoś próbował użyć do tego celu.

> [...]

    No i niestety nie przekonamy się czy te kółka usuwają glazurę, bo
    właśnie otworzyłem drugie koło i już nagle nie mam problemu z glazurą :-))

    Znalazłem całkowicie zdarty klocek wewnętrzny (od strony tłoczka)
    który zaorał pięknie tą wentylowaną tarczę od wewnętrznej strony
    tak, że ta tafla wewnętrzna jest mniej więcej połowę grubości tafli
    zewnętrznej :-) Zmartwienie zniknęło: wymieniam tarcze na 100%.