  • Data: 2017-12-14 22:08:07
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej okolicy z słupów postawionych ćwierć wieku temu zwisają
    > smętnie resztki kabli. Mało kto chce utrzymywać w domu tak drogi
    > telefon. Ja te druciki wciąż mam (do mnie idą pod ziemią), bo to
    > jedyne sensowne łącze internetowe tutaj dostępne.

    No widzisz, ale i to się zmienia. Moja mama mieszka obecnie w środku niczego, las,
    jezioro. W okolicznej wiosce ADSL od zawsze działał z ogromnymi bólami i w zależności
    od pogody, ale i tego nie można było zamówić. Natomiast LTE w środku lasu daje
    kilkadziesiąt MB/s D/L, 40ms pingi a stacjonarny po VoIP śmiga tak, że nie odróżnisz
    od zwykłego łącza.

    P.