  • Data: 2017-12-16 20:13:32
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 18:20:58 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Przewidziano jakies komorki wydzialowe ?
    > Bo jak np trzeba zadzwonic "do informatyka" czy "do ksiegowosci" ...
    >
    > A tak swoja droga - jak zorganizowac taki dzial pomocowy na komorkach?
    > Przydalby sie jeden numer pod ktory sie bedzie dzwonic, a jego mozna
    > przekierowac na komorki pracwnikow na dyzurze ... tylko jak to zrobic
    > zdalnie?
    >
    > Tzn np pracownicy na swieta maja dyzury domowe, sie umowili - dzis ty,
    > jutro ja, a numer przydalby sie jeden.
    > SMS tez nie mozna przekierowac :-)

    SMSów sie rzeczywiście nie przekierowuje, ale całą resztę niejeden rzutki handlowiec
    od opa komórkowego obieca i wyceni, a inżynierowie zrobią.
    Nasz klient nasz per pan.

    A to co to było opisywane, że telefon VoIP zasilany przez PoE, że QoS dla ruchu
    głosowego, że komputer wpięty kabelkiem do telefonu, to żadna nowość, takie
    instalację istnieją od lat.

    Pozdr.,
    js