  • 21. Data: 2011-03-26 13:38:25
    Temat: Re: Geolokalizacja adresów IP polskich operatorów
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1atvex9uuget7.1na4kytxj2g6i$.dlg@40tude.net...
    > Witam, gdy łączę się z netem przez Orange i sprawdzam w sieci swoją
    > lokalizację, zawsze jest ona ustawiona na Warszawę, chociaż jestem od
    > stolicy daleko. A np. w Neostradzie wskazania są bardziej precyzyjne -
    > wskazują moje lub okoliczne miasto.
    >
    > Czy każda polska sieć komórkowa ma tak, jak Orange, czy jest taka,
    > która
    > precyzyjniej lokalizuje po IP?

    Sprawa jest o wiele gorsza, tak jest chyba w każdej sieci europejskiej!
    Pokazują lokalizację centrali firmy komórkowej. Powinna się tym zająć
    natychmiast komisja europejska!!

  • 22. Data: 2011-03-28 08:04:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Hmm - wlasnie jade pociagiem z Warszawy do Poznania. Mam wlaczonego
    > IPlusa. Jak teraz wyobrazasz sobie swoj wynalazek? Mam miec zmieniany
    > adres IP co 5 minut?

    To zasadniczo ma działać tak, że informacje o lokalizacji zwraca DNS. Adres
    IP nie musi zmieniać się tylko właśnie te informacje o lokalizacji.

  • 23. Data: 2011-03-28 08:07:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com>

    > Sprawa jest o wiele gorsza, tak jest chyba w każdej sieci europejskiej!
    > Pokazują lokalizację centrali firmy komórkowej. Powinna się tym zająć
    > natychmiast komisja europejska!!

    Coś w tym jest :-) Gdybym chciał publikować informacje o swojej mobilnej
    lokalizacji to bez dobrej woli dostawcy się nie obędzie.