  • 11. Data: 2012-02-12 16:31:28
    Temat: Re: Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 12 Feb 2012 14:30:20 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Umierają w ten sam sposób : wypala się dziura w 4 cylindrze :)

    O 1.9 dCi to słyszałem, nawet widziałem takowy rozebrany po awarii.
    Ale 1.5? Rózne o nim rzeczy czytałem, ale nie taki przypadek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-02-12 19:40:36
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-12 16:31, jerzu pisze:

    > O 1.9 dCi to słyszałem, nawet widziałem takowy rozebrany po awarii.
    > Ale 1.5? Rózne o nim rzeczy czytałem, ale nie taki przypadek.

    może być, ja kupiłem 5-latka z wymienionym silnikiem

    Lukasz

  • 13. Data: 2012-02-12 21:06:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 23:01:53 +0100, Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Jadę sobie grzecznie z wsiawki dzisiaj do Wrocławia ... w
    > Bełchatowie podczas toczenia się z małym gazem na 3 biegu
    > komputer pokładowy wydaje z siebie pisk więc spoglądam na deskę
    > ... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się
    > napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

    Heh, raz w jakims hamerykanskim filmie bohaterowie nie mogli odpalic
    ukradzionego wozu, bo ten pikal i gadal po hiszpansku... Dopiero po jakims
    czasie okazalo sie ze mowa byla o niedomknietym bagazniku :) No i wez sie
    czlowieku smiej z czegos takiego... Pol biedy w skodzie, ale jak cytryna mi
    zajedzie po francusku to przerypane :) Nie mowiac juz o tym jaki numer
    wywinie toyota czy Kia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2012-02-12 22:39:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > O 1.9 dCi to słyszałem, nawet widziałem takowy rozebrany po awarii.
    > Ale 1.5? Rózne o nim rzeczy czytałem, ale nie taki przypadek.

    Słabą pamięć masz ;)

    Z przypadków, którymi się chwaliłem na pmsie - zabiłem tak
    thalię 1.5 ... a może przypomnisz sobie, jak rzucałem mięsem na
    swoją ówczesną babę, bo czekaliśmy na poboczu na A4 ponad 2 h, a
    ta kretynka jedyne 1,5 litra wody pitnej na pokładzie
    skonsumowała na mycie rączek ... bo zapocone były ... ;)

    1.5 też ma problem z "chłodzeniem" 4 cylindra ... połączone to
    jest jakoś z problemami wtrysków - i masz ... 1.9 zabiłem jedno
    ... 1.5 w ten sposób zabiłem 3 sztuki ...