  • Data: 2012-02-01 19:01:09
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie można kupić alarm?
    Od: "meteor" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Polecam centrale Palko - lepsze i tańsze od Satela

    >PALKO - mgr inż. Paweł Kowalewski
    >ul. Polna 10/14

    Dzięki za dane, ale ja nie chcę centrali, szukam prostszego alarmu
    1czujka ruchu lub jakaś magnetyczna na drzwi najlepiej bezpośrednio
    połączona z nadajnikiem
    + odbiornik
    + ewentualnie akcesoria:(zasilacz, przystawka dźwiękowa do odbiornika)

    W internecie jest często komplet nadajnik + odbiornik ; w dostępnej cenie;
    ale za każdym razem gdy pytam mejlowo handlowca, rozmowa urywa się po jednym
    z pytań:
    czy można przyjechać i kupić? lub czy sprzedawca zademonstruje działanie?