  • Data: 2012-02-03 08:05:28
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie można kupić alarm?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "meteor" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jgep69$rbu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    To nie jest alarm tylko dzwonek bezprzewodowy. :)

    Jaka cena taka obsługa. :(

    > Alarm z powiadomieniem radiowym na np. 500m.
    > Gdy złodziej otwiera pilnowane drzwi np. czujką magnetyczną ,
    > nadajnik połączony z czujką, lub stanowiący z nią całość wysyła sygnał (w
    > internecie były różne wersje, także przy okazji wyjące syreną alarmową-
    > której nie wymagam), odbiornik odbiera sygnał i zapala się w odbiorniku
    > dioda.

    Tak jak pisałem, pytasz się o alarm, a szukasz dzwonka bezprzewodowego. Z
    tego wynikły wcześniejsze nieporozumienia.
    500 metrów to dużo jak na zasilanie bateryjne i ciągłą pracę w trybie
    gotowości. Zwykłym pilotem tego nie osiągniesz. Co dwa lub trzy tygodnie dni
    będziesz wymieniał baterię, trzeba zamontować akumulatore i pamiętać o jego
    ładowaniu.
    Czy 500 metrów to w terenie otwartym czy zabudowanym?

    > Zwykle taki zestaw wymagał dodatkowo zasilacza od strony odbiornika,
    > nadajnik był na baterie, zasilacz do nadajnika na życzenie.
    > Ponieważ w odbiorniku zapala się tylko dioda, co wydaje się niewygodne,
    > potrzebna była by przystawka krótko piszcząca w momencie zapalania się
    > diody.

    Do zrobienia. Jaki przewidujesz budżet? JeślI upierasz się na łączność
    radiową, to szykuj co najmniej 150 zł na sam nadajnik i odbiornik. Do tego
    akumulatory, czujka ruchu, syrena, lampka, skrzynki na zmontowanie całości.

    &prod=43
    > Ze względu na odległość interesował mnie szczególnie RP501.
    > Najlepiej w zestawie z odbiornikiem. Są takie w internecie.
    > Ten w linku ma krótki zasięg, 100m, zwany jest zwykle pilotem, nie wiem
    > czy fachowo, ale takie jest słownictwo w internecie.

    Nie podawałeś zasięgu, ale jeśli odpowiada Ci RP501 to zamów go i zamontuj
    razem z czujką ruchu i syrenką alarmową.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba