  • 51. Data: 2011-07-22 20:59:43
    Temat: Re: Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)

    Ja wiem inwestycje w nieruchomosci - ale tu kolega chyba nie trafil...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 52. Data: 2011-07-23 08:48:55
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-22 22:59, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Michał V-R"
    > Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)
    >
    > Ja wiem inwestycje w nieruchomosci - ale tu kolega chyba nie trafil...

    oj tam, oj tam, czasami ja przetaczam, pol metra do przodu, albo do
    tylu. A wiesz ile mam wtedy radochy, pozniej siadam na niej i robie
    wycieczki palcem po mapie, mam dobra mape, to wiem gdzie moge jechac
    szybciej. I jak deszcz w kazdym momencie moge przerwac wycieczke i nie
    zmokne. :-D

    A jak tam zolte?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 53. Data: 2011-07-25 13:00:53
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    *** Michał V-R
> [...]
    > wycieczki palcem po mapie, mam dobra mape, to wiem gdzie moge jechac
    > szybciej. I jak deszcz w kazdym momencie moge przerwac wycieczke i nie

    To nie latwiej sobie kupic taki w skali 1:48 - lepiej bedzie sie na
    mapie miescil...

    ***A jak tam zolte?

    Normalnie - zapierdala, nawet mialem w planie walke z lubelska trauma
    w niedziele ale rzona ma inne plany...

  • 54. Data: 2011-07-25 13:24:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 15:00, Tytus pisze:

    > To nie latwiej sobie kupic taki w skali 1:48 - lepiej bedzie sie na
    > mapie miescil...

    ale w takiej skali niemoglbym przed lachonami szpanowac a tak usiade pod
    blokiem na khi i wyrywam :-d

  • 55. Data: 2011-07-25 13:47:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 15:24, Michał V-R pisze:

    > ale w takiej skali niemoglbym przed lachonami szpanowac a tak usiade pod
    > blokiem na khi i wyrywam :-d

    Jeśli chodzi o modelarstwo to też skala do d..:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 56. Data: 2011-08-15 09:50:27
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 13 Lip, 15:35, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > a ironii nie zauważyłbys nawet gdyby kopneła Cie w dupe....
    > Ja w tamtej dyskusji nie bralem udzialu a hasło o "pozycji" to juz
    > niemal "biały merol" (tez pewnie nie kojarzysz)

    Koledzy oczywiscie zauwazyli duza tylna zebatke oraz zmieniona
    kierownice na wysoka?
    Moim zdaniem przy tak gwaltowynych zmianach kierunku wszelki zmiany
    dosiadu powodowaly by tylko straty czasowe.
    Gosc jedzie optymalnie, szybko i płynnie. Bardzo ladnie pracuje
    sprzeglem i hamulcami.

    wats.