eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie tu prewencja?Re: Gdzie tu prewencja?
  • Date: Sun, 06 Jan 2013 23:24:44 +0100
    From: R2r <b...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie tu prewencja?
    References: <kcc00n$mmb$1@mx1.internetia.pl> <kcc0ou$v6h$1@news.task.gda.pl>
    <50e9886a$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcc5c2$a5i$1@news.task.gda.pl> <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
    <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
    Message-ID: <50e9f9ad$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1357511085 91.228.136.80 (6 Jan 2013 23:24:45 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 29
    X-Authenticated-User: ...@a...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478360
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-06 21:14, LEPEK pisze:
    > [...] przy pierwszym znaku ograniczenia
    > prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    > jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    > gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    > Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)
    Nie masz racji. Postaram się przy najbliższej okazji w miarę dokładnie
    podać Ci jak to się nie zgadza.
    Napiszę - póki co z pamięci - o bramkach na A2 z kierunku Poznań pod
    Strykowem (w obie strony sytuacja wygląda bardzo podobnie), przez które
    zdarza mi się przejeżdżać dość często. Zwykle przed pierwszym
    ograniczeniem (110) wyłączam tempomat i na miejscu tego znaku mam ok.
    110. Samochód jedzie dalej nie na luzie ale na biegu i bez gazu czyli
    hamuje silnikiem. Później jest 70, do którego już muszę dohamować po
    czym już trzeba wrzucić sprzęgło i dotelepać się do miejsca gdzie stoi
    40 i fotoradar na luzie, znowu dohamowując do tych 40. Od tego miejsca
    do bramki czy nawet końca kolejki z trzema, czterema samochodami nie ma
    mowy aby dojechać rozpędem - trzeba wrzucić bieg i dodać nieco siły
    pojazdowi.
    Tak więc wybacz, ale fotoradar w tym miejscu (na szczęście do tej pory
    żaden na omawianych bramkach nie był czynny, ale to chyba tylko kwestia
    czasu, tym bardziej, że zdarzały się już za fotoradarem polowania
    policji z nieoznakowanego Passata) może być co najwyżej dobrym
    narzędziem do koszenia kasy ale z pewnością nie czymś, co poprawia
    bezpieczeństwo.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: