  • Data: 2020-06-10 09:30:36
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/06/2020 09:11, T. wrote:
    > To będzie ładne auto (trzydrzwiowe):
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/peu
    geot-1008-or-trzydrzwiowy-crossover/8thqw0l

    Zawsze uważałem że jak jesteś upierniczony błotem po dach przedzierajac
    się przez krzaki i bagna w centrum Warszawy w celu odchamienia się w
    teatrze (po coś te crossovery produkują chyba?), to elegancja jest
    podstawą. Tak że trzymam kciuki, czekam aż ktoś jeszcze porządnie
    zaprojektuje szambiarkę, wszystkie maja takie nudne kształty, może
    wystarczyło by złamać linię zbiornika jakimś ostrym zagięciem i już
    elegancji nie psuje?

    > Natomiast super były drzwi w peugeocie 1007 - odsuwane. niestety ponoć
    > były z nimi problemy (były za ciężkie i wyrywało im mocowania).
    > https://autokult.pl/8469,peugeot-1007-awarieiproblem

    O mało nie kupiłem. Muszę jednak stwierdzić żed na tylną kanapę
    wchodziło się mniej więcej tak samo kijowo jak w Seicento.