  • Data: 2020-06-10 17:10:52
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-10 o 16:33 +0200, heby napisał:
    > To już było. Taka na ten przykład Laguna II w nowszej wersji miała
    > dach z plastiku.

    Dach akurat nie rdzewieje. Problemem raczej podwozie, progi i dolne
    elementy karoserii. Duroplast w Trabim był fajny, ale akurat tych
    elementów nie zastępował. No i miał jednak swoje wady.

    > Zamyka się samoczynnie i uniemożliwia otwarcie od środka. Tak
    > przynajmniej jest w srebrnych i czarnych smochodach, które miałem.
    > Może ten był przemalowany.
    >
    > A, no i trzeba to mieć właczone.
    >
    > PS. Kiedyś dziecko otwarło drzwi u mnie, od środka, na tylnej
    > kanapie, w obecnosci 2 dorosłych z tyłu.

    W moim aucie (białym) nie ma żadnego samoczynnego zamykania, ani
    zresztą centralnego zamka. Jest za to taki mały wichajster w drzwiach,
    który pozwala sprawić że nijak z wewnątrz dziecko nie otworzy drzwi.
    Cokolwiek co nie jest dzieckiem zresztą też nie. Jakoś bardziej ufam
    temu, niż opcji którą miałbym wyklikać w jakimś komputerku.

    > Kup autko bez, będzie nastepne mniej do zepsucia. Kilme też bym
    > wyrzucił, spora część komory silnika też da się odciążyć bez
    > większych strat względem jazdy.

    Dokładnie tak. W dupach się poprzewracało od tej całej technologii.

    Mateusz