eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
  • Data: 2012-11-24 09:59:58
    Temat: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 07:26:10 +0100, MadMan napisał(a):

    > To w zasadzie tak jak automat do mojego auta - 500 zł na szrocie, ma

    Jakbysmy zyli w USA to bym ci przyznal racje, wrecz napisal ze manual
    drozszy :-)

    Wejdzmy na Allegro, wpiszmy cos egzotycznego ... megane powiedzmy,
    za 350 zl automat, ale "jezdzil, ale sprzedaje jako uszkodzony".
    Za 450 zl "przetabiam automat na reczny".
    http://allegro.pl/skrzynie-do-renault-megane-clio-r1
    9-laguna-scenic-i2802428207.html
    Za 600 "jeszcze w pojezdzie, mozna sprawdzic".

    Reczne to od 150. Ale jak sie ogranicze do dolnoslaskiego, to automaty sa
    trzy. Jesli dwie nie wzbudza zaufania czy nie podpasuja, to trzecia 1600.

    600zl to nie jest powod do niekupowania automatu, ale te 3 to juz bym sie
    zastanowil :-)

    > nastukane 215.000 km i się nie zepsuł... Za to koledze zepsuła się

    No tak, tylko ze Polak to takie auto dopiero kupuje i chce przejechac
    kolejne 200kkm :)

    > ręczna skrzynia, koszt naprawy podobny do szrotowej mojej.

    Bo naprawy sa obecnie faktycznie drogie. Ale
    a) automatyczne sie nie psuja,
    b) jak sie zepsuja, to sie wymienia na szrotowa :-)

    J.