eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach? › Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
  • Data: 2012-11-24 10:49:07
    Temat: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 10:09:59 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

    > Wyrówna się ;)
    > Ja nie robiłem dwumasy, nie robiłem wtrysków, nie robiłem rzężącego
    > łańcucha rozrządu ;) Nie robiłem wszystkich silentblocków z tyłu :)
    > Nie robiłem też spalonej całej elektryki ;) (poleciał altek i popaliło
    > wszystkie komputery).

    No, ale silentbloki i altek moga cie jeszcze dopasc, to niezalezne od
    silnika.

    > Nie mam rechotu pod maską po uruchomieniu,

    No nie wiem - mondek 1 i 2 dobrze wytlumione, odglos jak z benzyniaka.

    > i nie wajchuję dźwignią
    > zmiany biegów jak głupi jadąc w korku ;) = 6tka skrzynia ma taką krótką
    > jedynkę że dziękuję jeździć tym po mieście :D

    Mowisz ? Ja narzekam raczej na to ze minimalna predkosc na 1 to 7km/h.
    W miejskim korku akurat bez wiekszego znaczenia, ale w mniejszym korku to
    czesto za szybko ...

    > Mondeo MK3 jak jest o znanej historii to nie przerdzewieje - MK3 to nie
    > MK1/2 rdzewiejące na potęgę :)

    Zobaczymy co napiszesz za dwa lata :)

    J.