eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach? › Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
  • Data: 2012-11-22 21:32:50
    Temat: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.wn6vk0z6g01fvf@l-089.harvard.local...
    > Powiedz, że żartujesz :-) - ten "10-letni Sharan w automacie" miał
    > pewnie z 400-700kkm za sobą.

    to nie ma znaczenia ile jego miał, chodzi o to, że każdy może mieć 700 tys.
    km a kupując w polandii prawie nigdy nie wiesz ile auto ma najechane.
    Nabywca 10-letniego auta chętniej kupi taki model, do którego w razie czego
    bez problemu kupi i przełoży skrzynię z jakiegoś bitka lub byle warsztat mu
    naprawi

    > Generalny remont skrzyni w takim aucie nie powinien przekroczyć 3-4k i w
    > warsztacie który naprawia automaty będzie trwał pewnie parę dni. Do
    > takich starych automatów od dawana są gotowe "zestawy naprawcze"
    > różnych producentów. Może być problem z naprawą nowej skrzyni, która
    > jest ze 2-3 lata na rynku ale nie ze skrzynią od Sharana.

    nie znam szczegółów ale auto stało prawie 2 m-ce i naprawdę dużo kosztowała
    naprawa. A Sharan to nie jest jakiś Buick sprowadzany z USA

    > Chyba by mnie poj...bało zupełnie gdybym w momencie zakupu nowego auta
    > myślał, że "tego auta nie kupię bo po 10 latach trudno mi będzie go
    > sprzedać" :-)
    > TG

    może ty nigdy nie sprzedawałeś auta albo w d... masz za ile sprzedasz albo
    jak długo?
    Nie znam statystyk ale pewnie z 90% kupowanych nowych aut to auta w cenie
    ~50 tys. zł i kupione na raty. Taki potem nie złomuje 10-letniego auta a
    walczy o każde 100 zł i wystawia przez 2 lata.
    Jakbym kupił sobie S klasę za gotówkę to też by mnie waliła cena zbycia po
    kilku latach.