  • 31. Data: 2011-05-25 18:02:37
    Temat: Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 25, 1:20 pm, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > pytam więc GDZIE napisałem że stworzę jakąkolwiek stronę? zacytuj.
    > Ja cytuję twoją wypowiedź "Gdybys nie pamietal, to przypomne, ze Olo
    > jest tym niepelnosprawnym
    > umyslowo, ktory sam chcial zakladac mi bloga."
    >
    > jakiego bloga chciałem niby zakładać? i kto tu jest durniem?

    > jakiej strony? o czym ty bredzisz? żadnej strony nie zamierzam robić.

    > aha, dlatego wklejasz swój adres, już rozumiem.

    > ale jaką stronę?

    > dureń to ty jesteś, bo nie zrozumiałeś w ogóle co ci napisałem... masz
    > problemy ze zrozumieniem prostych wypowiedzi.

    Jestes durnirm chociazby dlatego, ze wyskoczyles z ta swoja propozycja
    Ze ty mozesz to zrobic.
    Wiem, ze ty nie rozumiesz tego co napisales.
    Dwie inne osoby ci odpisaly pod moja nieobecnosc, ze klasyfikujesz sie
    z tego powodu na nagrode soltysa i cos tam jeszcze.
    Chyba nie musze cytowac ich postow?
    Jesli sie znajda zainteresowani moga sami sprawdzic ale watpie, zeby
    ich taki duren jak ty interesowal.
    daj se chlopie na wstrzymanie i oszczedz sobie wstydu.
    Wstyd robisz sobie wobec tobie podonnych kolegow, nawet z tego powodu,
    ze dajesz sie wciagac w takie dyskusje ze mna.
    Oni juz pare razy to przerabiali.
    Wez z nich przyklad, i albo zaloz sobie worek KF na swoja pusta
    lepetyne zebys mnie nie widzial, albo udawaj ze nie widzisz.
    Naprawde dobrze ci radze.
    Jak juz chcesz udawadniac, ze jestes lepszy niz ja, to zapraszam do
    podarowania ludziom wiecej niz ja podaruje.
    Chyba nie powinno byc to dla ciebie niemozliwe, tak samo jak i dla
    innych, ktorzy nazywali mnie biedaczkiem, mieszkajacym w piwnicach,
    tyrajacym na azbestach albo na zmywaku po kilkanascie godzin dziennie,
    albo z lopata przy kopaniu rowow.
    Wierze, ze wielu z nich moze chociarz w tym udowodnic, ze sa lepsi
    anie wystawiania mi diagnoz chorobowych.
    Pokaz, ze chociaz ty jestes lepszy od tamtych, co siedza z wkem KF na
    swoich wlasnych glowach i
    zacznij wyszukiwac zbedny ci sprzet, na podarowanie bliznim.

    --------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 32. Data: 2011-05-26 18:07:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 21:06:00 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > że wsiądzie do co trzeciego
    > autobusu (bo o tyle ich więcej dziś)

    Z tym akurat się nie zgodzę, przez wieś w której mieszka moja mama jedzie
    aktualnie 4x mniej autobusów niż za czasów PRL. No ale wtedy mało kto miał
    samochód.

    --
    Kojer

  • 33. Data: 2011-05-26 19:31:09
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    > Fotografowie okresu PRL, stanu wojennego i wczesniej.

    Dwoch sie ujawnia:

    ja:http://plfoto.com/24091/autor.html

    i moj przyjaciel, Slawek Olzacki:

    http://plfoto.com/151256/autor.html

    Pozdrawiam:)

  • 34. Data: 2011-05-26 19:42:50
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@W...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > A żeby było konkretniej - może każdy z grupowiczów na początek
    > zrezygnuje przez miesiąc z komórki, telefonu na drucik, internetu,
    > samochodu (wszak mało kto posiadał), obieca, że wsiądzie do co trzeciego
    > autobusu (bo o tyle ich więcej dziś), przerzuci się na chleb i kiszkę
    > i... resztę można znaleźć w ogólnie dostępnych kronikach prl.

    Jaaanko, nie przesadzaj... Procz kiszki byl ocet...

    :)

  • 35. Data: 2011-05-27 03:31:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 3:31 pm, "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-
    TO.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > Dwoch sie ujawnia:
    >
    > ja:http://plfoto.com/24091/autor.html
    >
    > i moj przyjaciel, Slawek Olzacki:
    >
    > http://plfoto.com/151256/autor.html

    Fajnie ze sie ujawniles.
    Nie wiedzialem, zw jestes fotografem z tamtych czasow.
    Mozliwe ze znamy sie z Warszawskiego Towarzystwa Fotograficznego.
    Wiem, ze znawsz Czarka.
    Z pewnoscia wiec mamy wielu innych wspolnych znajomych.
    Byc moze znasz Cybulskiego i wielu innych.
    Bardzuej podobaja mi sie zdjecia twojego kolegi, bo sa tego typu jakie
    sam kiedys robilem.
    Od przyjazdu do stanow wykonuje przede wszystkim zdjecia studyjne i
    na roznych wydarzeniach socjalnych.
    Nie zzmienilem zawodu, tylko dziedzine fotografii.
    Ciekawe czy znales Rosinskiego, Szepetowskiego, Siudowskiedo, Tuszke,
    Koteckiego?
    To moi bardzo dobrzy znajomi

    --------

  • 36. Data: 2011-05-27 14:52:29
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Wiem, ze znawsz Czarka.
    > Z pewnoscia wiec mamy wielu innych wspolnych znajomych.

    Cybulskiego ze slyszenia, zdaje sie jest prezesem Fotoklubu RP.
    > Byc moze znasz Cybulskiego i wielu innych.

    > Bardzuej podobaja mi sie zdjecia twojego kolegi, bo sa tego typu jakie
    > sam kiedys robilem.

    Ale moje tez dobre:)

> [...]
    > Nie zzmienilem zawodu, tylko dziedzine fotografii.
    > Ciekawe czy znales Rosinskiego, Szepetowskiego, Siudowskiedo, Tuszke,

    Tuszke, Koteckiego jako autorow ksiazek.

  • 37. Data: 2011-05-27 15:01:02
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@W...gazeta.pl>

    Znam tez, bo wspolpracowalem z nimi ("itd", "Na przelaj", in. tytuly prasowe)
    czolowke naszych fotoreporterow, m. in. Leszka Fidusiewicza, Osieckiego,
    Bieganskiego, Haydera, Baranskiego i in. (Bieganski i Baranski juz nie zyja).
    Szczegolnie cieplo wspominam Krzyska Baranskiego i mam rowniez bardzo dobre
    zdanie o Leszku Fidusiewiczu - obydwaj zawsze byli, Leszek jest, moralnymi
    autorytetami, dobrymi i madrymi ludzmi. No, nie tylko oni:)

  • 38. Data: 2011-05-27 15:15:14
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@W...gazeta.pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    > Mozliwe ze znamy sie z Warszawskiego Towarzystwa Fotograficznego.

    Mozliwe, nie kojarze Twojej fizys z nazwiskiem;)
    Chodzilem do WTF na Sniadeckich (nb. prawie pod moim dawnym domem), gdy
    jeszcze bywal tam Jan Sunderland, bardzo go lubilem. Jeszcze jako student i
    fotoamator tam bywalem.:)