  • Data: 2011-05-25 17:20:00
    Temat: Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 14:37, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Jesli sie nie jest durniem, to sie wie, ze niepelnosprawnych w
    > rodzinie nie trzeba szukac, bo sie raczej o nich wie, jesli tacy sa.
    > Mysl i pisz logicznie, zeby sie nie osmieszac.

    idealnie to do ciebie pasuje

    > W cytowanym twoim tekscie chodzilo mi glupku nie nie o krytykowanie
    > mojej strony, tylko o to ze wyraziles chec osmieszanaia mnie i
    > zglosiles sie na ochotnika do stworzenia takiej strony, ktora mnie
    > bedzie osmieszac.

    pytam więc GDZIE napisałem że stworzę jakąkolwiek stronę? zacytuj.
    Ja cytuję twoją wypowiedź "Gdybys nie pamietal, to przypomne, ze Olo
    jest tym niepelnosprawnym
    umyslowo, ktory sam chcial zakladac mi bloga."

    jakiego bloga chciałem niby zakładać? i kto tu jest durniem?

    > Jednoczesnie dodaje ze jestem jak najbardziej zainteresowany
    > stworzeniem takiej strony przez ciebie i nie mam nic przeciw temu, ze
    > ja zrobisz.

    jakiej strony? o czym ty bredzisz? żadnej strony nie zamierzam robić.

    > Bedzie sam wklejal zawsze adres do tej strony, zeby cie osmieszyc,
    > jaki z ciebie glupek.

    aha, dlatego wklejasz swój adres, już rozumiem.

    > Nawet moge ci drobne przeslac na piwo w dowod wdziecznosci.
    > Jestem jednak przekonany, ze szybciej bys ta strone usunal, niz
    > myslisz.

    ale jaką stronę?

    dureń to ty jesteś, bo nie zrozumiałeś w ogóle co ci napisałem... masz
    problemy ze zrozumieniem prostych wypowiedzi.

    I kto tu się ośmiesza?