  • Data: 2011-05-25 13:09:12
    Temat: Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniewaz nalezysz chyba do tych mniej rozgarnietych

    Niech ci bedzie superinteligencie. Akurat nie zalezy mi na
    dobrej opinii takiego platfusa jak ty, co to nawet porzadnie
    zdania w ojczystym jezyku sklecic nie potrafi...

    > Tygodniowo takich klientow bywa od 50 do 300 osob.

    :-)

    > Jesli tegi dalej nie rozumiesz, to niech to zostanie juz
    > twoj problem.

    Ja to doskonale rozumiem, to ty twiedzisz ze jest inaczej. W
    ogóle kazdemu tutaj zarzucasz ze nie rozumie twoich wypocin.
    Ale to juz twój problem...

    > Jestem jeden ale potrafie pracowac wiecej niz za dwoch.

    Kiedys juz takich paru bylo. M.in. Stachanow, Bronek
    Talar....

    > ja na grupie pisze, bo widze, ze mam sporo sympatykow.

    Mozesz ich wymienic? A oni niech to potwierdza ;-)). Chyba
    ze za sympatyków uznac tych którym dostarczasz darmowej
    rozrywki, bo nawet do cyrku nie trzeba isc ;-).

    > Wiadac, ze ta grupe odwiedzaja tez ludzie dosc
    > inteligentni a nie
    > tylko takie kmioty, co dowartosciowuja sie wzajemnie,
    > starajac sie mi
    > dokopac.

    Kto tak bardzo stara ci sie dokopac? Ty masz problem z
    rozumieniem chyba. Ja bym nazwal raczej próbami ukrócenia
    twojej megalomanii....

    > Niektorzy z chamow pozmieniali sobie nicki, zeby miec
    > mozliwosc
    > pisania do mnie tak jak ty to robisz.

    Czyli jak?

    > Zrozumiale, ze teskno im do mnie.

    Nie, no ty naprawde masz wysokie mniemanie o sobie ;-).
    Ciekawe ilu tu takich którzy marza o dotknieciu twoicj
    szkiel na przyklad. Zwazywszy ze masz ich caly worek móglbys
    wielu uszczesliwic...

    > Normalni ludzie obserwujacy takie dyskusje dochodza do
    > wlasnych
    > wnioskow.

    Z reguly takich, zeby wrzucic cie do klopa i spuscic wode...

    > Wlasnie na priw otrzymuje czesto listy od takich ludzi.

    Ponawiam pytanie: którzy to? I pytanie czy oni to potwierdza
    :-)