  • Data: 2018-01-02 23:17:13
    Temat: Re: Gdzie rzetelny kurs prawa jazdy?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Bo pewnie mało jeździsz lub dużo ale autostradami tudzież w korkach
    > stoisz. Pewnie więcej jeszcze może być powodów takiego stanu rzeczy.
    > Ciężko zgadywać.
    >
    > Jeśli chcesz popatrzeć od drugiej strony na doświadczenia kierowców, to
    > polecam:
    >
    > https://www.youtube.com/channel/UCBoOyAEALLrz6m6igdJ
    8tOw

    > Co tydzień publikują nową kompilację.

    W większości przypadków pożywką dla takich filmików jest głupota ludzka a
    nie niejasność przepisów w jakichś wyjątkowych okolicznościach. Nadmierna
    prędkość, wyprzedzanie w pośpiechu z nadmiarem brawury zły stan techniczny
    samochodu (letnie opony w zimie), itp. Na filmiku nie ma problemu typu ktoś
    się zatrzymał niepotrzebnie aby puścić kogoś z prawej z podporządkowanej bo
    nie zauważył z tyłu odwróconego trójkąta, prawda?

    Pytasz się jak jeździć: ano tak jeździć aby unikać wypadków, zachowawczo -
    nawet jak masz pierwszeństwo a widzisz że ktoś się zagapił to nie wjeżdzasz
    na kolizję chyba, prawda?