  • 1. Data: 2014-06-11 15:38:37
    Temat: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Po 15 latach nadszedl czas pozegnania z Era/T-mobile. Nie maja mi nic
    ciekawego do zaoferowania, a na dodatek zasieg w mojej okolicy (wiocha)
    jest od jakiegos czasu gorszy niz Plusa czy Orange.

    Ktora siec ma teraz dobra oferte dla zmieniajacych operatora?

    Wiem, co jest na stronach, ale nie do konca orientuje sie w strukturze
    ofert innych sieci, poza tym czasami da sie wynegocjowac lepsze warunki...

    Nowy telefon mi niepotrzebny, a cyrograf chcialbym podpisac na rok, ale
    pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich sieci.

    Ktos wie, cwiczyl, podzieli sie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-06-11 15:46:29
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-11 15:38, Maciek pisze:

> [...]
    > pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich sieci.

    Sugeruję redbullmobile z ofertą no limit 2 (umowa bezterminowa). Obecnie
    chyba nikt lepszych warunków nie da.

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 3. Data: 2014-06-11 16:32:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Jun 2014 15:38:37 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich sieci.

    Teraz opy cisną na oferty bez limitu, nie tak jak kiedyś że dostawałeś
    ileś tam minut. Według mnie na dzień dzisiejszy najlepsza opcja to nju
    mobile, działa to na zasięgu Orange bo to jest marka Orange tak
    naprawdę.
    Za 29zł masz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci ewentualnie jak
    nie dzwonisz na stacjonarne to zapłacisz tylko za komórkowe 19zł jeśli
    oczywiście osiągniesz próg bo nalicza po stawkach cennikowych do kwoty
    19 albo 29 i potem już jest bez limitu, jeśli wydzwonisz mniej to
    zapłacisz tylko za tyle ile wydzwonisz. Warunek to minimalna kwota
    9zł/miesiąc, więc jak nie wykonasz żadnego połączenia to te 9zł musisz
    zapłacić.
    Jeśli piszesz smsy to jak wyślesz za conajmniej 9zł to też masz
    nielimitowane.
    Są też pakiety netu jakby co.
    Plusy:
    -miesięczny okres wypowiedzenia
    -płacisz za tyle ile wykorzystasz
    Minusy oferty:
    -wszystko załatwiasz przez internet/kuriera
    -elektroniczna faktura
    -drogie połączenie do bok chyba z 5zł
    -brak obsługi stacjonarnej czyli w salonach orange

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-06-11 16:45:03
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-11 16:32, dizel pisze:

> [...]
    > zapłacić.
    > Jeśli piszesz smsy to jak wyślesz za conajmniej 9zł to też masz

    Porównywałem i nju i rbm.
    Jeśli ktoś faktycznie mało rozmawia/sms-uje to faktycznie będzie lepszy
    NJU, bo tu minimalny rachunek masz 9zł.
    Jeśli rozmów jest już więcej (np. przytoczone 200 i do tego jeszcze
    trochę na stacjonarne) to już będzie lepszy rbm (29zł + 9zł ew. za
    smsy). Niestety minusem jest to, że te 29/38zł płacisz co miesiąc.
    Internetu nie ma co porównywać, bo w obu masz 2GB.

    Ew. dodatkowym plusem na korzyść rbm jest to, że to Play, więc zasięg to
    nadajniki wszystkich operatorów a nie tylko orange.

  • 5. Data: 2014-06-11 17:03:18
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2014-06-11 16:45, Dylon pisze:
    > W dniu 2014-06-11 16:32, dizel pisze:
    > Internetu nie ma co porównywać, bo w obu masz 2GB.

    Od kiedy? Ja w nju widzę 1GB.

  • 6. Data: 2014-06-11 18:18:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 16:45:03 +0200, Dylon
    <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl> wrote:

    >Porównywałem i nju i rbm.
    >Jeśli ktoś faktycznie mało rozmawia/sms-uje to faktycznie będzie lepszy
    >NJU, bo tu minimalny rachunek masz 9zł.
    jak rozmawia mało to play minimax. Minimalnie 0 zł, max 29 zł (po 100
    minutach bez limitu).

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-06-11 19:38:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Jun 2014 18:18:25 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >jak rozmawia mało to play minimax. Minimalnie 0 zł, max 29 zł (po 100
    >minutach bez limitu).

    No tak nie do końca bo w mini maxie trzeba utrzymywać ważność na
    połączenia wychodzące więc jeśli ktoś korzysta z tego do no limit to
    musi przynajmniej ładować jeden miesiąc za 50zł, następny za 25zł i
    tak w kółko, jak nie korzysta to doładowanie za 50zł przedłuża ważność
    konta na 100 dni, ale z tego co pisze autor to 200min miesięcznie więc
    tak by to wychodziło że raz 50, a raz 25, oczywiście nie uwzględniając
    jednodniowych promocji w play.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-06-11 19:47:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ktora siec ma teraz dobra oferte dla zmieniajacych operatora?

    każda. Każda ma no limit, ale brak limitów, nie oznacza wszystkich
    usług. czyli albo na stacjonarne zapłacisz, albo za smsy zapłacisz....
    mnie jest łatwiej zastąpić smsy internetem, niż szukać jaki jest telefon
    komórkowy do firmy która ma na wizytówce stacjonarny. Pozatym niemam
    telewizora, i dość dużo oglądam z Youtuba. tak więc dlamie idealny
    będzie RBM, może dla Ciebie też.
    Tak czy siak, 300 minut za mniej nż 20 zł da się wytargować i w playu i
    w orange.
    ToMasz

  • 9. Data: 2014-06-11 19:50:11
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 11-06-2014 15:38, Maciek pisze:
    > Ktos wie, cwiczyl, podzieli sie?

    A Internet? Jeśli też niepotrzebny, to może lepiej prepaid?
    Ja miewałem miesiące, w których telefon służył tylko do odbierania
    telefonów, mimo 350 min na koncie.

    --

  • 10. Data: 2014-06-11 22:44:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jun 2014 19:50:11 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > A Internet? Jeśli też niepotrzebny, to może lepiej prepaid?

    Internet potrzebny. Mam w T-mobile wlaczony push poczty i przydaloby sie to
    zachowac.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl