    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Date: Wed, 11 Jun 2014 15:38:37 +0200

    Po 15 latach nadszedl czas pozegnania z Era/T-mobile. Nie maja mi nic
    ciekawego do zaoferowania, a na dodatek zasieg w mojej okolicy (wiocha)
    jest od jakiegos czasu gorszy niz Plusa czy Orange.

    Ktora siec ma teraz dobra oferte dla zmieniajacych operatora?

    Wiem, co jest na stronach, ale nie do konca orientuje sie w strukturze
    ofert innych sieci, poza tym czasami da sie wynegocjowac lepsze warunki...

    Nowy telefon mi niepotrzebny, a cyrograf chcialbym podpisac na rok, ale
    pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich sieci.

    Ktos wie, cwiczyl, podzieli sie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl