  • 1. Data: 2014-06-06 17:19:32
    Temat: android i exchange
    Od: qrt <a...@j...mail>

    witam.

    mam takie pytanie - jak wyglada wspolpraca androida z serwerami
    exchange? czy mozna kozystac z kontaktow exchange jako domyslnej
    ksiazki adresowej? tak aby np dodajac nowy kontakt zapisywal sie
    w kontaktach exchange a nie na koncie google?

    z obsluga poczty na exchange sa jakiej problemy?

  • 2. Data: 2014-06-06 21:21:58
    Temat: Re: android i exchange
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-06 17:19, qrt wrote:

> [...]
    > w kontaktach exchange a nie na koncie google?
    >
    > z obsluga poczty na exchange sa jakiej problemy?

    z pocztą anroid-exchange nie ma najmniejszego problemu.
    Uzywam na telefonie/tablecie programu MailDroid (wiele skrzynek, filtry,
    dobra synchronizacja, haslo na wejsciu)

    Od strony kontaktów Ci nie pomogę - bo nie używam tej opcji z Exchange
    - ba w pracy nawet Outlooka nie lubie tykać - wolę po stokroć
    thunderbirda (poprzez wtyczkę ExQuilla z Exchangem dziala rowniez
    nienagannie).

  • 3. Data: 2014-06-07 22:36:30
    Od: on <o...@o...no>

    Nie ma żadnych problemów. Wszystko działa.
    Możesz albo wybrać, że chcesz mieć kontakty tylko z Exchange albo jeśli
    używasz kontaktów jednocześnie z kilku kont przy zapisywaniu wybrać
    gdzie zapisać.

  • 4. Data: 2014-06-09 15:06:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-06-07, o godz. 22:36:30
    on <o...@o...no> napisał(a):

    > Nie ma żadnych problemów. Wszystko działa.

    Nie do końca. O ile nie miałem problemów z telefonami Samsunga to np. z
    Xperia E od SONY nie udawało się prawidłowo nawiązać połączenia mimo
    że w systemie jest to dostępne. Część tanich telefonów i tabletów ma
    wyciętą obsługę protokołu Exchange - podejrzewam że z powodów
    licencyjnych. Ale jeśli zadziała to nie ma problemów. Na S3 i S4 bez
    problemu korzystam z synchronizacji kalendarzy, książki adresowej czy
    maili.

    Zdrówko