  • 11. Data: 2014-06-12 00:01:46
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 11-06-2014 22:44, Maciek pisze:

    > Internet potrzebny. Mam w T-mobile wlaczony push poczty i przydaloby sie to
    > zachowac.

    No to Plus.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-06-12 00:08:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Jun 2014 00:01:46 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > No to Plus.

    Ale tylko wlasciwy Plus, czy oni maja tez jakies inne marki?

    Bo oferta Plusa wlasciwego nie wyglada za ciekawie :/

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2014-06-12 00:25:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...
    >Nowy telefon mi niepotrzebny, a cyrograf chcialbym podpisac na rok,
    >ale
    >pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich
    >sieci.

    >Teraz opy cisną na oferty bez limitu, nie tak jak kiedyś że
    >dostawałeś
    >ileś tam minut. Według mnie na dzień dzisiejszy najlepsza opcja to
    >nju
    >mobile, działa to na zasięgu Orange bo to jest marka Orange tak
    >naprawdę.
    >Za 29zł masz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci ewentualnie
> [...]

    Kolega jednak nie potrzebuje "bez limitu", tylko "ponizej 200" i to
    powoduje inny rachunek -
    w nju prawie zawsze zaplaci maksa, a abo na ~200 minut moglby byc
    mniejszy.
    Co prawda chwilowo konkurencji nie widze.

    >nie dzwonisz na stacjonarne to zapłacisz tylko za komórkowe 19zł
    >jeśli
    >oczywiście osiągniesz próg bo nalicza po stawkach cennikowych do
    >kwoty
    >19 albo 29 i potem już jest bez limitu, jeśli wydzwonisz mniej to
    >zapłacisz tylko za tyle ile wydzwonisz.

    Malo prawdopodobne aby nigdy na stacjonarne nie zadzwonil, wiec na
    tych 19zl sie nie skonczy.

    >Jeśli piszesz smsy to jak wyślesz za conajmniej 9zł to też masz
    >nielimitowane.

    A jak pisze ich znacznie mniej, to do 19 zl dojdzie kolejne pare.

    J.

  • 14. Data: 2014-06-12 01:28:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Jun 2014 15:38:37 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Po 15 latach nadszedl czas pozegnania z Era/T-mobile. Nie maja mi
    nic
    > ciekawego do zaoferowania, a na dodatek zasieg w mojej okolicy
    (wiocha)
    > jest od jakiegos czasu gorszy niz Plusa czy Orange.

    I będzie gracze gorzej, tmobile wyprzedaje wszystko co sie da a nawet
    stacje bazowe innym operatorom.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-06-12 08:48:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Jun 2014 01:28:22 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >nic
    >(wiocha)
    >
    >I będzie gracze gorzej, tmobile wyprzedaje wszystko co sie da a nawet
    >stacje bazowe innym operatorom.

    Wyprzedawać to nie wyprzedaje tylko w ramach Networks modernizuje
    swoje stacje na spółkę z Orange, jednym się zasięg polepszył, innym
    pogorszył po tych modernizacjach. Choć pracę w niektórych częściach
    Polski jeszcze się nie zakończyły.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-06-12 09:01:53
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Jun 2014 00:25:34 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >w nju prawie zawsze zaplaci maksa, a abo na ~200 minut moglby byc
    >mniejszy.
    >Co prawda chwilowo konkurencji nie widze.

    No raczej, ale w sumie jest jeszcze dobra alternatywa o której sobie
    przypomniałem, a nazywa się fomuła play na kartę 4w1.
    Za 21zł miesięcznie mamy w pakiecie:
    -darmowe rozmowy w play za darmo
    -darmowe smsy do wszystkich sieci
    -1gb neta na 30 dni
    -stawka do innych sieci 9gr/minuta.
    Więc ładując za 30 zł dostajemy:
    21zł pobierane na pakiet i mamy to co wyżej, zostaje 9zł
    za 5zł wykupujemy pakiet 10za5 i po stawce 9gr mamy 111 minut do
    wszystkich sieci. Zostaje 4zł, co daje nam 44 minuty czyli w sumie
    jest 155 minut do wszystkich sieci.
    Czyli za doładowanie 30zł mamy:
    155 minut do wszystkich sieci
    darmowe rozmowy w play
    darmowe smsy do wszystkich sieci
    1gb netu
    Trafiając jeszcze na promocyjne doładowanie w play które przynajmniej
    raz w miesiącu jest można zgarnąć 100% doładowania na konto promocyjne
    ważne 30 dni. Co jeszcze bardziej obniża koszty.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-06-12 12:50:54
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 12-06-2014 00:08, Maciek pisze:
    > Ale tylko wlasciwy Plus, czy oni maja tez jakies inne marki?

    Sorry, mnie akurat potencjalnie interesuje przeniesienie, ale z nowym
    telefonem (do LTE) i wymienność minut/SMS-ów na gigabajty bardzo mi się
    spodobała (ale ceny telefonów już nie).
    A bez telefonu faktycznie nic ciekawego nie oferują. :|
    Węszę jakiś grubszy spisek, vel zmowę operatorów, bo Orange dało mi do
    zrozumienia, że nie będą mnie na kolanach błagać o przedłużenie umowy.
    No i chyba się dowiaduję, dlaczego - nikt inny niczego lepszego mi nie
    da, a bawić się w papierkologię w imię zasad? - hobby dobre, ale dla
    znudzonych życiem emerytów...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-06-13 02:26:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-11 16:32, dizel pisze:

> [...]
    > -elektroniczna faktura
    > -drogie połączenie do bok chyba z 5zł
    > -brak obsługi stacjonarnej czyli w salonach orange

    14 lat bylam w Orange i zawsze zamiast mi coś obniżać to podwyższali. W
    rezultacie męczyłam się z 30 minutami z abonamentem za 55 zł (w tym
    internet za 5 zł). To był po prostu koszmar. Stacjonarne musiałam
    odwalać przez bramkę internetową w Tlenofonie z podlączonym telefonem
    bezprzewodowym, później we Freeconet, ale za połączenia też trzeba było
    płacić -mniej, ale zawsze . Jak przeniosłam sie wreszczcie do Play-a to
    nie muszę się denerwować, że mi zaraz tych 30 minut zabraknie, bo mam
    ponad 200 a za 10 zł mogę jeszcze dzwonić i gadać na stacjonarne ile
    chcę-bez limitu. Ostatnio mniej dzwonię, bo mniej spraw do załatwienia i
    zostawiam co m-c Play-owi ok. 60 zł.
    Wkrótce przenoszę się z numerem do T Mobile. Tam chyba 400 minut na
    rozmowy i na początku jakies ulgi (w tym za telefon co m-c po 25 zł),
    ale jednak chyba nieźle będzie i tak mniej będe płaciła za abonament.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-06-13 10:38:05
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    .net...

[...]

    ---------------
    Co do zasięgu to nie będę dyskutował sam wiesz jaki masz.
    Co do operatora to ja o 4 latach mam zamiar wrócić do T-mobile (Era).
    Mnie też interesuje do 200-300 minut do wszystkich w tym sms/mms i jakiś
    pakiet min 500MB i T-mobile przedstawił najlepszą oferty w tym Jump
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/oferta-jump-
    z-internetem-lte-za-49-99-zl/prom_5383.phtml?skuId=t
    ariprom_34974
    Problemem jest tylko 250MB. W tym pakiecie masz nieograniczone rozmowy i
    sms/mms do wszystkich. Fakt nie potrzebne bo te 200 - 300 minut w moim
    wypadku to też nie ograniczone bo nie wygadam, ale co zrobić jak na rynku
    wszyscy idą w nieograniczone i każą się cieszyć.
    Mam jeszcze 2 miesiące na decyzję więc jak Play nie zaproponuje nic
    sensowniejszego to dziękuje do widzenia. Nie opłaca się być teraz lojalnym
    klientem.

  • 20. Data: 2014-06-13 14:15:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 13 Jun 2014 10:38:05 +0200, "mz" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Mam jeszcze 2 miesiące na decyzję więc jak Play nie zaproponuje nic
    >sensowniejszego to dziękuje do widzenia. Nie opłaca się być teraz lojalnym

    Autor wątku pisał o ofercie bez telefonu, widzę że JUMP bez telefonu
    kosztuje 39,99 ale jak dla mnie słaba oferta bo abonament jest na 24
    miesiące. No i pakiet jest 250MB, a przypomniałem sobie o jeszcze
    jednej ofercie która jest lepsza.
    Redbull mobile no limit, za 38 zł mamy nielimitowane rozmowy i smsy do
    wszystkich sieci, do tego play daje 2gb danych na miesiąc, darmowy
    youtube i świat redbulla, oferta na czas określony z miesięcznym
    okresem wypowiedzenia, więc ta oferta jump może się schować.
    Tu szczegóły:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2-gb-gratis-do-ka
    zdego-abonamentu-w-red-bull-mobile,2,3,30637.html
    albo na stronie redbull mobile.