  • Data: 2014-06-13 10:38:05
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1xndslnpy86ne.1h1l9ks1ewiti$.dlg@40tude
    .net...

    Po 15 latach nadszedl czas pozegnania z Era/T-mobile. Nie maja mi nic
    ciekawego do zaoferowania, a na dodatek zasieg w mojej okolicy (wiocha)
    jest od jakiegos czasu gorszy niz Plusa czy Orange.

    Ktora siec ma teraz dobra oferte dla zmieniajacych operatora?

    Wiem, co jest na stronach, ale nie do konca orientuje sie w strukturze
    ofert innych sieci, poza tym czasami da sie wynegocjowac lepsze warunki...

    Nowy telefon mi niepotrzebny, a cyrograf chcialbym podpisac na rok, ale
    pewnie sie nie da... Wystarczy mi 200 minut w miesiacu do wszystkich sieci.

    Ktos wie, cwiczyl, podzieli sie?

    ---------------
    Co do zasięgu to nie będę dyskutował sam wiesz jaki masz.
    Co do operatora to ja o 4 latach mam zamiar wrócić do T-mobile (Era).
    Mnie też interesuje do 200-300 minut do wszystkich w tym sms/mms i jakiś
    pakiet min 500MB i T-mobile przedstawił najlepszą oferty w tym Jump
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/oferta-jump-
    z-internetem-lte-za-49-99-zl/prom_5383.phtml?skuId=t
    ariprom_34974
    Problemem jest tylko 250MB. W tym pakiecie masz nieograniczone rozmowy i
    sms/mms do wszystkich. Fakt nie potrzebne bo te 200 - 300 minut w moim
    wypadku to też nie ograniczone bo nie wygadam, ale co zrobić jak na rynku
    wszyscy idą w nieograniczone i każą się cieszyć.
    Mam jeszcze 2 miesiące na decyzję więc jak Play nie zaproponuje nic
    sensowniejszego to dziękuje do widzenia. Nie opłaca się być teraz lojalnym
    klientem.