  • Data: 2014-06-13 18:57:16
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl>

    kazdego-abonamentu-w-red-bull-mobile,2,3,30637.html

    2. Zasady rozliczania usług w Ofercie Red Bull MOBILE NO LIMITS II
    a) ...
    b) Abonent ponosi opłatę za przyłączenie Numeru MSISDN (numeru telefonu) do
    Sieci Telekomunikacyjnej (opłata aktywacyjna), która jest uwzględniana na
    pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym w wysokości 250 PLN.

    > Sory z błędy umowa na czas nieokreślony i nie play daje a redbull ale
    > to praktycznie to samo.
    > ---------
    >
    > Ok ja szukam podobnych warunków tyle, że najlepiej z telefonem. A jak
    > będzie coś ciekawego bez telefonu to jakiś czas jeszcze pomęczę się z tym
    > obecnym.

    Kup sobie klocki