  • Data: 2014-06-13 02:26:09
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-11 16:32, dizel pisze:

    > Teraz opy cisną na oferty bez limitu, nie tak jak kiedyś że dostawałeś
    > ileś tam minut. Według mnie na dzień dzisiejszy najlepsza opcja to nju
    > mobile, działa to na zasięgu Orange bo to jest marka Orange tak
    > naprawdę.
    > Za 29zł masz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci ewentualnie jak
    > nie dzwonisz na stacjonarne to zapłacisz tylko za komórkowe 19zł jeśli
    > oczywiście osiągniesz próg bo nalicza po stawkach cennikowych do kwoty
    > 19 albo 29 i potem już jest bez limitu, jeśli wydzwonisz mniej to
> [...]

    14 lat bylam w Orange i zawsze zamiast mi coś obniżać to podwyższali. W
    rezultacie męczyłam się z 30 minutami z abonamentem za 55 zł (w tym
    internet za 5 zł). To był po prostu koszmar. Stacjonarne musiałam
    odwalać przez bramkę internetową w Tlenofonie z podlączonym telefonem
    bezprzewodowym, później we Freeconet, ale za połączenia też trzeba było
    płacić -mniej, ale zawsze . Jak przeniosłam sie wreszczcie do Play-a to
    nie muszę się denerwować, że mi zaraz tych 30 minut zabraknie, bo mam
    ponad 200 a za 10 zł mogę jeszcze dzwonić i gadać na stacjonarne ile
    chcę-bez limitu. Ostatnio mniej dzwonię, bo mniej spraw do załatwienia i
    zostawiam co m-c Play-owi ok. 60 zł.
    Wkrótce przenoszę się z numerem do T Mobile. Tam chyba 400 minut na
    rozmowy i na początku jakies ulgi (w tym za telefon co m-c po 25 zł),
    ale jednak chyba nieźle będzie i tak mniej będe płaciła za abonament.

    --
    animka