  • Data: 2014-06-13 14:15:31
    Temat: Re: Gdzie przeskoczyc z T-mobile?
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jun 2014 10:38:05 +0200, "mz" <l...@w...pl> wrote:

    >Co do zasięgu to nie będę dyskutował sam wiesz jaki masz.
    >Co do operatora to ja o 4 latach mam zamiar wrócić do T-mobile (Era).
    >Mnie też interesuje do 200-300 minut do wszystkich w tym sms/mms i jakiś
    >pakiet min 500MB i T-mobile przedstawił najlepszą oferty w tym Jump
    >http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/oferta-jump
    -z-internetem-lte-za-49-99-zl/prom_5383.phtml?skuId=
    tariprom_34974
    >Problemem jest tylko 250MB. W tym pakiecie masz nieograniczone rozmowy i
    >sms/mms do wszystkich. Fakt nie potrzebne bo te 200 - 300 minut w moim
    >wypadku to też nie ograniczone bo nie wygadam, ale co zrobić jak na rynku
    >wszyscy idą w nieograniczone i każą się cieszyć.
    >Mam jeszcze 2 miesiące na decyzję więc jak Play nie zaproponuje nic
    >sensowniejszego to dziękuje do widzenia. Nie opłaca się być teraz lojalnym
    >klientem.

    Autor wątku pisał o ofercie bez telefonu, widzę że JUMP bez telefonu
    kosztuje 39,99 ale jak dla mnie słaba oferta bo abonament jest na 24
    miesiące. No i pakiet jest 250MB, a przypomniałem sobie o jeszcze
    jednej ofercie która jest lepsza.
    Redbull mobile no limit, za 38 zł mamy nielimitowane rozmowy i smsy do
    wszystkich sieci, do tego play daje 2gb danych na miesiąc, darmowy
    youtube i świat redbulla, oferta na czas określony z miesięcznym
    okresem wypowiedzenia, więc ta oferta jump może się schować.
    Tu szczegóły:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2-gb-gratis-do-ka
    zdego-abonamentu-w-red-bull-mobile,2,3,30637.html
    albo na stronie redbull mobile.