  • Data: 2011-11-16 09:36:12
    Temat: Re: Gdzie niedrogie laptopy?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-11-15, o godz. 20:52:29
    geyb <g...@g...pl> napisał(a):

    > My nigdy nie mieliśmy takich problemów z serwisem Asusa (parę lat
    > temu lapki jeździły kurierem do Oriki we Wrocławiu).

    A ja po ostatnich doświadczeniach z serwisem w Koszalinie NMC-PE
    odradzam. Stwierdzili że netbook jest zalany woda i uszkodzony
    bezpowrotnie i anulują gwarancję po czym jako alternatywę dali płatną
    akspertyzę i ewentualną płatną naprawę albo złomowanie komputera. Nie
    zgodziłem się - zażądałem zwrotu kompa. Wrócił. Z ciekawości
    podłączyłem do prądu - odpalił się i działa od paru miesięcy. Z
    ciekawości otworzyłem obudowę - w środku brak śladów zalania...

    Po takim doświadczeniu i po przejrzeniu narzekań w necie na ten serwis
    ostrzegam potencjalnych nabywców Asusa że mogą być problemy z naprawą
    gwarancyjną.

    Zdrówko