  • 1. Data: 2011-03-01 14:38:37
    Temat: Gdzie najtaniej z Samsung Galaxy S ?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Obecnie jestem w play.
    Umowa kończy się za kilka misięcy.
    Płacę abonament około 50zł
    Posiadam HTC Touch HD i chciałbym go zamienić na Samsung Galaxy S.
    I teraz pytanie.
    Gdzie obecnie dostanę ten telefon najtaniej przy zachowaniu wysokości
    miesięcznego abonamentu w okolicach 50zł?
    Poki co znalazlem w plusie abonament 59zł i telefon 849zł. Jest jakaś
    lepsza oferta?
    W play zaproponowali mi go za 200zł ale abonament 99zł w czym 2GB
    internetu miesiecznie... i niby fajna oferta tylko raz że 99zł a dwa to
    play u mnie często znika a domyślam się że kiedy telefon przełączy się
    na nadajniki plusa to automatycznie polaczenie z internetem wali mnie po
    kosztach a nie jest z puli tych 2GB.
    A może lepiej przejść do gaduair a telefon kupić choćby na alledrogo?
    Chciałbym mieć sieć w komórce , najlepiej z darmowym gg i jak zapewne
    każdy lubi mieć tanie koszty połączeń telefonicznych. Oferty operatorów
    jednak są teraz chyba celowo tak mało przjerzyste by ciężko było je
    porównać.
    Może coś podpowiecie?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-01 20:24:59
    Temat: Re: Gdzie najtaniej z Samsung Galaxy S ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Norbert" napisał:

    > play u mnie często znika a domyślam się że kiedy telefon przełączy
    > się na nadajniki plusa to automatycznie polaczenie z internetem wali
    > mnie po kosztach a nie jest z puli tych 2GB.

    Jeśli te 2 GB są w ramach ichniego "taniego internetu", to wystarczy w
    usługach włączyć blokadę transferu danych. Ta usługa o nieco mylącej nazwie
    powoduje blokadę połączeń poza strefą taniego internetu, więc w razie draki
    kosztów Ci nie nabije. Ale jeśli masz takie problemy z zasięgiem Play, to
    pewnie nie łapiesz się do tej strefy i te 2 GB pozostaną tak czy tak
    niewykorzystane.

    > A może lepiej przejść do gaduair

    Wobec powyższego - gdziekolwiek indziej powinno być lepiej.

    > a telefon kupić choćby na alledrogo?

    To już lepiej przekazać te pieniądze na schronisko dla psów.
    Efekt dla Ciebie taki sam, czyli nadal nie bądziesz miał tego Samsunga, ale
    może dzięki temu ktoś o IQ wyższym niż przeciętny handlarz z (za
    przeproszeniem) Allegro przynajmniej raz się nażre.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-03-01 20:34:38
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-01 21:24, JoteR pisze:

> [...]
    > ale może dzięki temu ktoś o IQ wyższym niż przeciętny handlarz z (za
    > przeproszeniem) Allegro przynajmniej raz się nażre.

    Przyznam że nie zrozumiałem.
    Jest spora oferta tych telefonów w cenach około 1100zł
    Dlaczego więc jeśli kupie to go mieć nie będę?
    Oczywiście zakup tylko telefonu z papierami i odbiorem osobistym,
    wszystko co kosztuje powyzej tysiaka tak kupuje.

  • 4. Data: 2011-03-01 20:43:23
    Od: Norbert <n...@M...com>

> [...]

    > razie draki kosztów Ci nie nabije. Ale jeśli masz takie problemy z
    > zasięgiem Play, to pewnie nie łapiesz się do tej strefy i te 2 GB

    Blokade mówisz... a czy przy koazji nie zablokuje mi to wysylania mms itd?
    Zasięg po wpisaniu *140# akurat w tej chwili mam jak mnie informuje
    telefon. Tylko często jest tak że jest a za moment telefon przelogowuje
    się do nadajnika plusa... na ekranie cały czas widnieje napis sieci PLAY
    ale by sprawdzić trzeba tym kodem się posłużyć każdorazowo. A jesli mnie
    przeloguje w trakcie korzystania z neta to nawet sie nie zorientuje.
    Poza tym abonament 99zł przez 24 miesiece to troche dla mnie za duzo
    nawet jesli telefon oferuja za 200zł. Jak łatwo wyliczyć kosztować mnie
    to będzie 2600zł minimum.
    Z kolei kupujac telefon samodzielnie ( 1149zł ) i karte gaduair którą
    będę doładowywał powiedzmy po 30zł miesiecznie suma sumarum wychodzi
    1869zł. Dzwonie niewiele, przeważnie na kilka numerów , czasem gdzieś
    indziej. W gaduair mam po doladowaniu też pakiet internetu , może nie
    2GB ale około 250MB. Net w telefonie potrzebny mi tylko w podróży by
    mieć gg , sprawdzić email, wejść na jakąś stronke. Sądze że te 250MB
    miesiecznie nie byłoby za mało.
    Stan kasowy jest aktualnie dość podły więc chcę całościowo wydać jak
    najmniej i być zadowolonym. Ot... polska rzeczywistość typowego zjadacza
    chleba

  • 5. Data: 2011-03-01 21:12:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Norbert" napisał:

    > Blokade mówisz... a czy przy koazji nie zablokuje mi to wysylania mms itd?

    MMS nie zablokuje, ani wysyłania, ani odbierania.
    Co do itd - nie wiem, czy komunikat w Google Maps "Bieżące położenie jest
    tymczasowo niedostępne" ma z tą blokadą coś wspólnego (Samsung F480 bez GPS
    i Wi-Fi). Choć z kolei Samsung 723 z wyłączonym GPS-em i Wi-Fi oraz właczoną
    usługą owej blokady coś tam lokalizuje z dokładnością kilometra. Jakaś
    tajemnicza sprawa z tą lokalizacją.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-03-01 21:15:47
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 22:12, JoteR pisze:

> [...]
    > oraz właczoną usługą owej blokady coś tam lokalizuje z dokładnością
    > kilometra. Jakaś tajemnicza sprawa z tą lokalizacją.

    AGPS

  • 7. Data: 2011-03-01 21:32:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "michalis" napisał:

    > AGPS

    Pisząc z "wyłączonym GPS-em" miałem na myśli wyłączony zarów no GPS, jak i
    AGPS oraz używanie stacji bazowych. Chyba, że GM samo to sobie cichcem
    włącza, ale nie podejrzewam aplikacji w Javie o taką przemyślność.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-03-01 21:47:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-01 21:34, Norbert pisze:

> [...]
    > Oczywiście zakup tylko telefonu z papierami i odbiorem osobistym,
    > wszystko co kosztuje powyzej tysiaka tak kupuje.

    A nie stać Cię na skaner do zdjęć.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-03-01 23:18:22
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-01 22:47, Animka pisze:

    > A nie stać Cię na skaner do zdjęć.

    Animka prosze cie , nie zabieraj glosu bo kazda Twoja wypowiedz jest
    albo nie na temat, albo kosmicznie wykręcona i pełna bzdur lub też po
    prostu głupia.
    Grupy zgodnie nazywają cie trollem i mysle ze maja racje.
    Co kto kupuje i kogo na co stać to jego sprawa.
    A w jaki sposob bede dokonywał zakupu i za czyje pieniadze to rowniez
    nie powinno cie obchodzic. Tlumaczyc sie nie zamierzam ani nic wyjasniac
    bo szkoda mi czasu na dyskusje które powinny cie guzik obchodzic.
    Telefon to raczej rzecz ktora sie powinno mieć, jedni zmieniaja go co
    miesiac inni co kilka lat.
    Wtracilas trzy grosze o skanerze i poco? Na szczescie nie wszyscy sa jak
    ty. Kolega z grupy poratował mnie skanerem bezinteresownie i chwała mu
    za to.
    Ty poprzestań może na pisaniu bzdur o tym że jak się tusz kończy w
    drukarce trzeba ja odinstalowac i zainstalwac ponownie.
    Skoro sama nie rozumiesz że robisz z siebie pośmiewisko to przynajmniej
    oszczedz ludziom swoich wypocin ktore w 99% są zbędnym obciążeniem serwerów.

  • 10. Data: 2011-03-02 08:08:30
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 01-03-2011 21:34, Norbert rzecze:

    > Przyznam że nie zrozumiałem.
    > Jest spora oferta tych telefonów w cenach około 1100zł

    Imć JoteR ma po prostu uraz do Allegro- pewnikiem kiedyś
    sam się dał nabrać na "super okazję" ;-)

    Posłużę się tu pewną analogią: jest sobie bazarek, którego zarząd
    zajmuje się głównie ściąganiem placowego od handlarzy :-)
    Nieważne, że Ty kupujesz na rzeczonym bazarku smaczne i tanie
    jabłka czy też jaja od ulubionych sprzedawców- ludziki pokroju
    JoteRa uważają, że skoro na bazarku sprzedawane są chińskie
    biustonosze z azbestu oraz pewne osobniki naciągają ludzi
    grając w trzy karty- bazarek powinno się omijać z daleka.
    Cóż, taka postawa wymaga zapewne minimalnego wysiłku umysłowego...

    --
    Dominik (& kąpany)