  • 1. Data: 2011-03-01 12:54:03
    Temat: Oferta DLUZNIK
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Co to za kolejny przekręt? Dostałem dziś smsa:
    DLUZNIK Oddam ci pieniądze, twój dłużnik 717745756.

    MD

  • 2. Data: 2011-03-01 13:04:08
    Temat: Re: Oferta DLUZNIK
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 13:54, Mario pisze:
    > Witam.
    > Co to za kolejny przekręt? Dostałem dziś smsa:
    > DLUZNIK Oddam ci pieniądze, twój dłużnik 717745756.

    Odbiera pani Ewelina z Krajowego Rejestru Długów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-01 13:20:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 14:04:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Odbiera pani Ewelina z Krajowego Rejestru Długów.

    Czyli niezamówiona oferta handlowa, czyli naruszenie ustawy o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 4. Data: 2011-03-01 20:19:10
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:04, Liwiusz pisze:

    > Odbiera pani Ewelina z Krajowego Rejestru Długów.

    Już myślałem, że jakaś pułapka za powiedzmy 45 zł za sms.

    MD

  • 5. Data: 2011-03-01 22:02:04
    Od: "Maciek." <m...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    > Czyli niezamówiona oferta handlowa, czyli naruszenie ustawy o świadczeniu
    > usług drogą elektroniczną.

    krd.pl znany jest ze spamowania od dość dawna. Mailingi wychodzą z mody, to
    przerzucili się na sms-y.

  • 6. Data: 2011-03-02 11:39:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Już myślałem, że jakaś pułapka za powiedzmy 45 zł za sms.

    SMSy na numer stacjonarny (takze do bylego woj. wroclawskiego) na ogol
    kosztuja 0,62 gr albo 1,23 zl wiec nie jest az tak tragicznie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-03-02 11:46:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Co to za kolejny przekręt? Dostałem dziś smsa:
    >DLUZNIK Oddam ci pieniądze, twój dłużnik 717745756.

    Mogles oddzwonic i sprawdzic?
    Chyba, ze sie boisz ze telefon na stacjonarny do Wroclawia moze kosztowac
    1000 zl oraz sprowadzic ogrom nieszczesc na Ciebie i Twa rodzine do 7.
    pokolenia

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-03-02 15:03:08
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 12:46, SDD wrote:

> [...]
    > Chyba, ze sie boisz ze telefon na stacjonarny do Wroclawia moze kosztowac
    > 1000 zl oraz sprowadzic ogrom nieszczesc na Ciebie i Twa rodzine do 7.

    Liwiusz oddzwonił, więc nie było potrzeby (poczeby). ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."