    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie najtaniej z Samsung Galaxy S ?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 21:24:59 +0100

    "Norbert" napisał:

    > play u mnie często znika a domyślam się że kiedy telefon przełączy
    > się na nadajniki plusa to automatycznie polaczenie z internetem wali
    > mnie po kosztach a nie jest z puli tych 2GB.

    Jeśli te 2 GB są w ramach ichniego "taniego internetu", to wystarczy w
    usługach włączyć blokadę transferu danych. Ta usługa o nieco mylącej nazwie
    powoduje blokadę połączeń poza strefą taniego internetu, więc w razie draki
    kosztów Ci nie nabije. Ale jeśli masz takie problemy z zasięgiem Play, to
    pewnie nie łapiesz się do tej strefy i te 2 GB pozostaną tak czy tak
    niewykorzystane.

    > A może lepiej przejść do gaduair

    Wobec powyższego - gdziekolwiek indziej powinno być lepiej.

    > a telefon kupić choćby na alledrogo?

    To już lepiej przekazać te pieniądze na schronisko dla psów.
    Efekt dla Ciebie taki sam, czyli nadal nie bądziesz miał tego Samsunga, ale
    może dzięki temu ktoś o IQ wyższym niż przeciętny handlarz z (za
    przeproszeniem) Allegro przynajmniej raz się nażre.

    JoteR