    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie najtaniej z Samsung Galaxy S ?
    Date: Wed, 02 Mar 2011 00:18:22 +0100

    W dniu 2011-03-01 22:47, Animka pisze:

    > A nie stać Cię na skaner do zdjęć.

    Animka prosze cie , nie zabieraj glosu bo kazda Twoja wypowiedz jest
    albo nie na temat, albo kosmicznie wykręcona i pełna bzdur lub też po
    prostu głupia.
    Grupy zgodnie nazywają cie trollem i mysle ze maja racje.
    Co kto kupuje i kogo na co stać to jego sprawa.
    A w jaki sposob bede dokonywał zakupu i za czyje pieniadze to rowniez
    nie powinno cie obchodzic. Tlumaczyc sie nie zamierzam ani nic wyjasniac
    bo szkoda mi czasu na dyskusje które powinny cie guzik obchodzic.
    Telefon to raczej rzecz ktora sie powinno mieć, jedni zmieniaja go co
    miesiac inni co kilka lat.
    Wtracilas trzy grosze o skanerze i poco? Na szczescie nie wszyscy sa jak
    ty. Kolega z grupy poratował mnie skanerem bezinteresownie i chwała mu
    za to.
    Ty poprzestań może na pisaniu bzdur o tym że jak się tusz kończy w
    drukarce trzeba ja odinstalowac i zainstalwac ponownie.
    Skoro sama nie rozumiesz że robisz z siebie pośmiewisko to przynajmniej
    oszczedz ludziom swoich wypocin ktore w 99% są zbędnym obciążeniem serwerów.