    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Gdzie najtaniej z Samsung Galaxy S ?
    Date: Tue, 01 Mar 2011 15:38:37 +0100

    Obecnie jestem w play.
    Umowa kończy się za kilka misięcy.
    Płacę abonament około 50zł
    Posiadam HTC Touch HD i chciałbym go zamienić na Samsung Galaxy S.
    I teraz pytanie.
    Gdzie obecnie dostanę ten telefon najtaniej przy zachowaniu wysokości
    miesięcznego abonamentu w okolicach 50zł?
    Poki co znalazlem w plusie abonament 59zł i telefon 849zł. Jest jakaś
    lepsza oferta?
    W play zaproponowali mi go za 200zł ale abonament 99zł w czym 2GB
    internetu miesiecznie... i niby fajna oferta tylko raz że 99zł a dwa to
    play u mnie często znika a domyślam się że kiedy telefon przełączy się
    na nadajniki plusa to automatycznie polaczenie z internetem wali mnie po
    kosztach a nie jest z puli tych 2GB.
    A może lepiej przejść do gaduair a telefon kupić choćby na alledrogo?
    Chciałbym mieć sieć w komórce , najlepiej z darmowym gg i jak zapewne
    każdy lubi mieć tanie koszty połączeń telefonicznych. Oferty operatorów
    jednak są teraz chyba celowo tak mało przjerzyste by ciężko było je
    porównać.
    Może coś podpowiecie?
    Pozdrawiam.