  • Data: 2013-11-29 20:16:13
    Temat: Re: Gdzie najtaniej OC?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-11-29 19:25, J.F pisze:
    >Cóż, ja nie jestem agentem tylko klientem.

    A ja przeciez o opnie klienta pytam.
    Do jakich firm masz zaufanie.
    Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
    Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

    >To Twoja domena, zresztą wielu takich.

    Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

    >Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

    No to az taki standard chyba nie.

    >Jakie parę stówek? To ile Ty płacisz za OC i gdzie bez assistance?
    >Parę stówek to ja płacę rocznie w W-wie za starą dwulitrówkę z
    >assistance.

    Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
    I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

    J.