  • 1. Data: 2009-02-05 21:20:36
    Temat: Gdzie można kupić fotografie znanych aktorów?
    Od: "Art" <a[nospam]r[nospam]t@v[nospam]x[nospam]q.pl>

    Witam

    Czy ktoś z Was wie gdzie i w jaki sposób można kupić fotografie (portrety)
    znanych aktorów z holywood i jak się kształtują ceny takich fotek w
    zależności od sposobu wykorzystania. Chodzi mi o licencję, która umożliwiała
    by wykorzystanie do stworzenia gadżetów typu kubek, koszulka z
    przeznaczeniem na sprzedaż.

    Będę wdzięczny za podzielenie się jakąkolwiek wiedzą w tej kwestii.

    Art

  • 2. Data: 2009-02-05 21:42:52
    Temat: Re: Gdzie można kupić fotografie znanych aktorów?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Art pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś z Was wie gdzie i w jaki sposób można kupić fotografie
    > (portrety) znanych aktorów z holywood i jak się kształtują ceny takich

    To chyba nie zdjęcia musisz kupić, a prawa do wykorzystania wizerunku. W
    tej sprawie to pewnie musisz się zgłosić do agenta gwiazdy. Na terenie
    Polski to pewnie są firmy rozprowadzające filmy z ich udziałem np. ITI.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne