  • 11. Data: 2010-10-24 12:13:20
    Temat: Re: Gdzie moduły CI?
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 22 Paź, 15:45, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    > Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić (kupić, nie popatrzeć na
    > stronę i fotkę) moduły PowerCam i Aston? Potrzebuję 5 sztuk
    > PowerCam i 2 Aston Mediaguard Pro i chyba w całej Polsce nie
    > ma :-). Ale że czasem zdarzają się sytuacje że gdzieś w
    > jakimś malutkim sklepiku, firmie się uchowa, więc pytam...
    > Pozdr.
    > RJ

    Moge użyczyć dwa mouduły pod c+.
    Jeden obługuje tylko SD a drugi również HD.

    W Szczecinie.
    Info na priv.

    Brooks

  • 12. Data: 2010-10-24 14:50:12
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Witam Moduly takie kupisz na www.hollex.pl
    są po ponad 370 zeta jeden
    Pozdrawia karuf

  • 13. Data: 2010-10-25 06:39:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Witam Moduly takie kupisz na www.hollex.pl

    Niestety nie kupisz. Są tylko na stronie :-).

  • 14. Data: 2010-10-25 06:41:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Moge użyczyć dwa mouduły pod c+.
    > Jeden obługuje tylko SD a drugi również HD.
    > W Szczecinie.

    Dzięki, miasto się zgadza, ale dwa nie rozwiązują problemu
    :-). A jakie masz?

  • 15. Data: 2010-10-28 08:01:07
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...chyba w całej Polsce nie ma :-).

    No i niestety w całej Polsce nie ma. Sprawdziłem chyba każdą
    firmę...

  • 16. Data: 2010-10-28 21:38:07
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 25 Paź, 08:41, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Dzięki, miasto się zgadza, ale dwa nie rozwiązują problemu
    > :-). A jakie masz?

    Sprawdziłem sprzęt o który pytasz i stwierdzam, że nie ta liga.
    Ja jestem przecież odbiorcą indywidualnym a tu piszesz o
    wielostrumieniowych modułach.

    Brooks

  • 17. Data: 2010-10-29 12:42:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sprawdziłem sprzęt o który pytasz i stwierdzam, że nie ta
    > liga.
    > Ja jestem przecież odbiorcą indywidualnym a tu piszesz o
    > wielostrumieniowych modułach.

    Dokładnie, ja potrzebuję wielostrumieniowych, ale dzięki za
    dobre chęci ;-). Kupiłem 4-strumieniowe, kolega mi
    sprowadził. Niestety potrzebuję jeszcze dwóch 6 lub 8-str.,
    i tu jest poważny problem...
    Pozdr.