  • 1. Data: 2010-10-22 13:45:18
    Temat: Gdzie moduły CI?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić (kupić, nie popatrzeć na
    stronę i fotkę) moduły PowerCam i Aston? Potrzebuję 5 sztuk
    PowerCam i 2 Aston Mediaguard Pro i chyba w całej Polsce nie
    ma :-). Ale że czasem zdarzają się sytuacje że gdzieś w
    jakimś malutkim sklepiku, firmie się uchowa, więc pytam...
    Pozdr.
    RJ

  • 2. Data: 2010-10-22 14:08:59
    Temat: Re: Gdzie moduły CI?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 15:45, Robert_J pisze:
> [...]
    > Mediaguard Pro i chyba w całej Polsce nie ma :-). Ale że czasem zdarzają
    > się sytuacje że gdzieś w jakimś malutkim sklepiku, firmie się uchowa,

    Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i
    softcamem ?

  • 3. Data: 2010-10-22 14:11:35
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    W dniu 22.10.2010 15:45, Robert_J pisze:
> [...]
    > Mediaguard Pro i chyba w całej Polsce nie ma :-). Ale że czasem zdarzają
    > się sytuacje że gdzieś w jakimś malutkim sklepiku, firmie się uchowa,

    PoweCAM możliwe, że znajdziesz tu: www.dts.waw.pl
    Na Astony również czekam. Dostałem info z Profanu(www.profan.com.pl), że
    w przyszłym tygodniu już będą.

    pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Cholewa

  • 4. Data: 2010-10-22 14:43:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > PoweCAM możliwe, że znajdziesz tu: www.dts.waw.pl

    Nie znajdziesz ;-). Tydzień temu kupiłem u nich jednego NDS
    i właśnie ostatniego Powercama. A dziś dzwoniłem i...
    czekają ;-).

    > Na Astony również czekam. Dostałem info z
    > Profanu(www.profan.com.pl), że
    > w przyszłym tygodniu już będą.

    O, tu ie dzwoniłem. Przyszły tydzień jakoś przepękam ;-).
    Ale głupawo trochę że nie mogę odpalić stacji bo jakichś
    śmiesznych modułów nie ma ;-)))
    Dzięki
    RJ

  • 5. Data: 2010-10-22 14:44:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner
    > z linuxem i softcamem ?

    A co to ma mi niby dać?

  • 6. Data: 2010-10-22 15:00:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma mi niby dać?

    Że moduł nie będzie potrzebny?

  • 7. Data: 2010-10-22 15:13:17
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Że moduł nie będzie potrzebny?

    I zastąpi mi to 6 ośmiostrumieniowych modułów? Odkoduje
    NARAZ ok. 40 strumieni? Nigdy nie interesowałem się takimi
    wynalazkami, dlatego pytam :-)

  • 8. Data: 2010-10-22 17:03:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I zastąpi mi to 6 ośmiostrumieniowych modułów? Odkoduje NARAZ ok. 40
    > strumieni?

    A tego to nie wiem, ale chyba nie powinno być problemów.
    Skoro splitter potrafi, to dlaczego miałoby nie potrafić oprogramowanie w
    tunerze?

  • 9. Data: 2010-10-22 18:21:12
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 17:13, Robert_J pisze:

    > I zastąpi mi to 6 ośmiostrumieniowych modułów? Odkoduje NARAZ ok. 40
    > strumieni? Nigdy nie interesowałem się takimi wynalazkami, dlatego pytam
    > :-)

    Slyszales kiedys o sharingu ?

    W takiej sieci potrafi pracowac kilkaset tunerow z jendej karty.

  • 10. Data: 2010-10-22 22:47:41
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Robert_J wrote:

    > O, tu ie dzwoniłem. Przyszły tydzień jakoś przepękam ;-). Ale
    > głupawo trochę że nie mogę odpalić stacji bo jakichś śmiesznych
    > modułów nie ma ;-))) Dzięki RJ

    Astony chyba widzialem na hollex.pl