  • Data: 2014-03-21 13:24:28
    Temat: Re: Gdzie lezy wuzszosc Intel na AMD
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-03-2014 23:56, T.V.M1M2M3NMM4 pisze:
    > Kilka dobrych tygodni temu zapoczatkowalem kilka watkow: Pobor mocy, jaka
    > platforma itd....
    > Ale Nadal nie kumam gdzie jest ta wyzszosc intela nad AMD a koszt platformy
    > 2x 3x wyzszy?

    Było wielokrotnie. Ja po prostu zostałem "wychowany" na "Intelu".
    Wszyscy mówili, że lepszy i tak w sumie było. Z tym, że Lata temu.
    No ale przedostatni, ciągle w pełni sprawny laptop, kupiłem z AMD.
    Podkręciłem go programem dostarczanym przez AMD na rozsądny poziom i
    działa dobrze już ponad 2 lata, a chodził praktycznie na okrągło. W
    nowym mam już jednak Intela. Jeśli zmienię system na tamtym z 7 na 8, to
    będę miał jako takie porównanie, bo są bardzo podobne, nowy jest tylko
    większy no i już na ósemce, która, w moim odczuciu, jest
    lepsza/szybsza/stabilniejsza od 7.

    --