  • Data: 2012-02-18 00:03:55
    Temat: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 14:13, MH pisze:
    > Witam,
    >
    > Pytanie dotyczy zaopatrzenia pod małoseryjną produkcję. Głównie chodzi mi o
    > rezystory/kondziory (0603/0805/1210).
    >
    > Scalaki, wiadomo-raczej u autoryzowanego dystrybutora.
    >
    > Różne pierdualia fajnie kupije się w Elfie, bo asyrtyment szeroki,błyskawiczna
    > realizacja ale... ceny!!

    Co ty wiesz o szybkiej realizacji. W TME zamawiam do godziny 16 a rano o
    9 mam kuriera z przesyłką. Jeden warunek: płatność przy odbiorze lub
    onlajnowa, bo jak zapłacisz zwykłym przelewem to będą czekać aż im
    pieniądze wpłyną na konto. Ja płacę PayPalem bo często z rana nie mam
    gotówki, a ewentualnie jak nie ma mnie rano w domu to nie ma problemu
    żeby zostawili u sąsiada.
    TME ma znacznie niższe ceny niż ELFA, a w biernych elementach smd także
    niższe niż Farnell. DO Farnella trzeba mieć też VAT EU bo wystawiają
    brytyjskie faktury, a nie chce mi się jeszcze jednej deklaracji składać
    co kwartał. Ostatnio rozkręcił się też RS-Components i ich terminy
    realizacji bywają lepsze niż ELFY a ceny czasami lepsze niż TME. Ale
    zamówienie na kilka - kilkanaście różnych pozycji będzie ci przychodzić
    po kawałku przez kilka dni (2-4) bo wysyłają z różnych magazynów z
    zagranicy.

    --
    pozdrawiam
    MD