  • Data: 2012-02-18 11:35:23
    Temat: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-18 12:06, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Taniej niz tu?:
    > http://rcs-elektronik.com.pl/index.php?k35,kondensat
    ory-smd-0603

    4,5 zł za 100 sztuk? W TME kupuję po 2,1 zł/100szt. W Farnellu są
    zazwyczaj droższe, porównywalne do tych z co podałeś. Ale w Farnellu
    można dostać np małe smd o dużej pojemności lub takie na większe
    napięcia. Generalnie szerszy asortyment. No i tam kupowałem 0402 bo w
    TME słabiutki wybór.

    --
    pozdrawiam
    MD